Camping och Guldgala!

Vilken dag! Igen... Var på plats 8.30 på Statt för att kolla av läget och dra igång dagens konferens. Jag var rejält trött och är det fortfarande. Enda andledningen till att jag bloggar ikväll är att jag ser fram emot sovmorgon imorrn... Haha! Ja, jag behöver verkligen sova igen lite nu. 

Men åter till dagen som verkligen har varit jättebra på alla sätt! Härliga, glada, stolta och generösa entreprenörer delade med sig av goda erfarenheter och samlade kraft för att möta framtiden. Kul!
 

SCR:s ordförande Eva Werkelin hälsade välkommen och sedan började ett pass under förmiddagen där medlemsföretag fick berätta om sina idéer och speciella satsningar.


Unika Granö Beckasin fanns representerade och visade på starkt engagemang!


Likaså Lagunens camping i Strömstad som ju av geografiska anledningar har mycket norrmän som gäster och därför har gjort en Bo-Bil-Park. Bobil = Husbil. Och det var verkligen superfint!


Glada och pigga deltagare trots att de haft en vildmarkskväll på Skellefteå Camping där de bl a provat hundspann och ätit helstekt ren. Arrangörerna från Skellefteå och Byske Camping har verkligen gjort ett hästjobb med arrangemanget och är värda miljoner eloger! 

Sedan fick vi paus en stund medan deltagarna avverkade årsstämma. Vi valde att inte delta då ett årsmöte sällan är särskilt upphetsande... Vi åkte istället hem och sov en timme för att ladda för kvällen.


Och Peter var på plats när vi kom tillbaka. Likaså Anna som fixade ljuset. Utan dessa stjärnor blir vi heller inga lysande artister. Så tryggt och bra och snyggt och proffsigt. Ni är riktiga pärlor!!


Min ärtiga kollega omklädd och klar till guldgalan!


Roligaste klädseln hade en av deltagarna från Malmköping! 


Åsa tillsammans med Åsa från Sikfors Camping som var med och arrangerade!


Sminkad för ovanlighetens skull och det ville vi dokumentera! Renen i bakgrunden har inte särsilt mycket med det här att göra men han trängde sig med på bilden... Haha!


Välkomstdrink i Keckas Corner, norrsken och jojk av Jörgen Stenberg från Malå. En stämningsfull start. 


Sedan blev det full fart hela kvällen och vårt minutiösa schema höll hela vägen!


Vi showade, höll i trådarna och såg till att allt funkade. Mellan våra pass blev det också prisutdelningar och Erland Segerstedt dokumenterade - men såg nästan ut som om han tänkte roffa åt sig något av priserna... 


Här är han i alla fall nära... Haha! Nåja, bra jobbat Erland och alla våra vänner ikväll! Det här gjorde vi kalasbra! På väg hem från stan var vi trötta, men väldigt nöjda. Jag tittade på Åsa, tyckte att vi behövde en sängfösare och frågade:

Ska du med in på en samarin? Självklart! Haha!

Tack för en härlig jobbkväll Åsa och sov gott! Nu ska jag lägga mig och se fram emot hennes mess där hon säger att hon kommit hem safe and sound! Kram alla och sov lika gott som jag! :)