Längtar ut...

Hyfsat effektiv och bra dag! Ägnade hela förmiddagen åt mamma som skulle på röntgen, hälsa på pappa och handla mat. Hon ska ju få ett nytt knä och just till röntgen är det onödigt långt att gå så jag tycker att det funkar bra att låna rullstol och skjutsa henne. Blev tillräckligt jobbigt för henne att ta bilder och hela tiden stå på det onda benet... Men hon var tapper! Hoppas det här blir av snart för hon behöver verkligen en ny reservdel!
 
Sedan en sväng till soptippen med maken. Nja, inte med honom men med släplasset som vi gjort i ordning... Alltid så otroligt skönt att göra sig av med skräääääääp! Känner mig aldrig så rik som då.
 
Några jobbtimmar på eftermiddagen där jag äntligen lyckades lösa "a major problem". Nu ser allt ut att gå i lås och får jag bara några timmar imorrn så kan det här bli riktigt bra! Men när kommer värmen? 
 
Nu börjar man känna att det är hög tid att sitta i solen och ladda batterierna. Vi tömde en av makens kameror och hittade lite gamla resebilder som ju gjorde mig ännu mer sugen på att åka iväg - både för upplevelser och värme!
 

På en bänk i en park i Rom där vi satt och läste en kväll - en täckmantel för att leta nunnor... Haha!


I klänning i ett soligt Colosseum... Lite platt hår men det är den här känslan jag vill åt. Gillar ju att uppleva, fotografera och bara vaaaaara - i värmen!


Det var inte sol hela tiden men fan så mycket mer än här!


Roligaste bilden var den av de här två kvinnorna som poseade framför en byggnad. Nästan i min klass? Haha!
 
Nej, det blir till att boka något till hösten. Den saken är klar! Tills dess ska jag jobba färdigt, fortsätta rensningen och göra klart en del av trädgården där vi tog ut ett par stora granar i vinter. Vi väntar på stubbfräsning och sedan är det bara att åka. Ikväll har jag grävt bort halva rabatten och det känns befriande att ha så lite skötsel som möjligt. När sommaren kommer (om den kommer) så är det inte jobb jag längtar efter... 
 
Nu längtar jag mest efter sängen och en ny och bra dag imorrn! Ska luncha med syrran och det kan aldrig bli fel! <3