Framme!

Så här många blogginlägg kommer jag verkligen inte att skriva men nu vill jag ju berätta för min familj att jag kommit fram och är installerad! Har t o m fått wifi - men bara för en enhet i taget... I-landsproblemen hopar sig... Haha!
 

Fin bild från landningen! Ja, det blir så här när man sitter mot gången... Haha!


Fint hotell där vi möttes upp av Åsa och Anette! Så kul att ses och de är jättebruna! Vi får väl kämpa för att komma ikapp - eller bara njuta av lugnet och stranden. Det känns mest lockande!


Här i hörnet vid pilen bor jag om ni vill komma och hälsa på!


Här vet jag inte vad som hände men jag var ute och handlade en sväng. Mjölk till kaffet och mineralvatten ni vet...


Fin liten studio i två etage! Passar bra!


Och balkong. Mot gatan. Får se imorrn om jag ska byta men jag tror att det här kommer att funka bra för mig även om jag hade bokat en lägenhet med balkong mot polen. Men man får väl vara lite panscho och sitta här och titta på folk... Haha!


Och Röda korset verkar ha varit här och rengjort toan! Så där slutar jag för idag. Ämnar sova som en stock och möta upp brudarna imorrn!
 
Hola!