Extraföreställningar!

Sitter på Arlanda och vääääääntar på flyget hem - men man hinner jobba undan lite och det är skönt! 
 

Sista måltiden tillsammans för den här gången blev lite Yakinuki eller hur det nu stavas.


Min portion såg ut som en chokladfondant och det får väl stå för ett genomgående tema den här resan... Choooooklad... Haha! 
 
Nu har Åsa åkt och vi ska snart ha en reunion "på stugan". Ja, de säger "på" i Piteå och vi låter henne hållas. Hennes stuga har blivit "på stugan" även för oss. 

Tänkte bara komma med lite info om biljetter till "Lyckligare nu". I fredags släppte Västerbottensteatern extraföreställningar tis 27/1 19.00, onsdag 28/1 19.00 och tisdag 10/2 19.00. Lokal är teatercaféet och biljetter bokar ni på Turistbyrån, Västerbottensteatern eller Nordanås reception. Häng på låset!

För allas info så har jag inget att göra med arrangemanget och har därför inte tillgång till biljetter ellr friplåtar. Västerbottensteatern håller i allt praktiskt och det känns väldigt skönt! Jag har bara bokat undan till mina närmaste till premiären och det känns roligt att ha familj och vänner samlade! Info finns på deras hemsida: http://vasterbottensteatern.se/forestallningar/lyckligare-nu/
 
Nu ska jag ta en promenad här inne på terminalen efter att ha tuggat i mig sista chokladbitarna... Cirkeln är sluten. Nu börjar det nyttiga livet på allvar!