Denna trötthet...

Jag trodde inte att det här projektet skulle bli så kännbart rent fysiskt men det är sällan jag varit så trött och slut efter ett rep som nu. Ändå får jag ju göra preciiiiiiiis det jag vill. Genomdrag idag med finaste Karin som stöd i publiken. Så kul att du kom och tack för att du delgav dina synpunkter!

Annars var det ett helt normalt genrep, sa min regissör. Jag återberättade allt i rätt ordning men var inte så närvarande själv... Haha! Ja, det är väldigt bra med konstruktiv kritik och jag gillar att få utvecklas på scenen! Anna Azcárate är kanonbra och samarbetet med både henne och Kågis har varit synnerligen lyckat. 

Vi bröt tidigt och jag åkte hem - för att städa, trodde jag... Men det blev vila (duktigt Monica!) och en behövlig power nap på soffan. Jag har blivit bättre på att lyssna på kroppen. Sedan skulle jag ju tillbaka till teatern ikväll.
 

Det var ombudsträff för Västerbottensteaterns ombud och Fransesca inledde med att berätta om utbudet och beskriva det arbete som pågår. Hon är bra på det här och det blir aldrig tråkigt!


Unghästen presenterade också improvisationsteatern som de ska använda som ett sätt att jobba med teambuilding på arbetsplatser. Här pratade de om olika personlighetstyper och Nicklas visade på en som var extremt social och pratade med alla som han kände och inte... 


David fick representera en annan typ som knappt vågade sig fram och som väntat lite bakom sedan 04 i morse för att inte komma för sent... Haha! De är så otroligt bra på det här! 

Och jag och Kågis fick också göra starten på föreställningen, sjunga och säga några ord om "Lyckligare nu". Kändes som om jag fick bra respons och jag hoppas att publiken strömmar till trots att det kanske inte är det roligaste jag har gjort. Men kanske det bästa? I alla fall det viktigaste!

Nu ska jag bara samla ihop mig efter att ha varit och handlat och landat hemma. Maken har varit duktig och städat och nu bär det av till Falmark för att hämta Emilia som kommer hem till premiären och stannar över helgen! Såååååååå roligt!
 
Ses imorrn alla glada! Nu blir det premiääääääääär!! Och till alla mina vänner som kommer så upplyser jag ännu en gång om att maten serveras från 17.15 och föreställningen drar igång 18.00. Mina närmaste kommer dock att äta efter föreställningen tillsammans med mig - för det blir ju lite premiärfest efteråt! Lovely!