Sömnsjuk... och rörd!

Och jag fortsätter att vara trött... Sov 8 timmar, drack kaffe och somnade sedan om ett par till. Vaknade upp 12... Sanslöst - men jag tror att förkylningen sitter i kroppen fortfarande och att jag sover för att jag kanske behöver det. Nu ska jag ladda för fettisdagsfika hos mamma och pappa och sedan show ikväll igen. Känns bra!
 
Att spela den här föreställningen tar på krafterna - men jag får också oooooooerhört mycket tillbaka från publiken! Det kommer hälsningar och mail och kommentarer från kända och okända människor varje dag. Stort! Idag fick jag också en applåd:


Ja, den blev lite suddig - men väldigt värdefull! Tack!

Och det kom meddelanden:
  • "Nu blir det här nästan "sliskigt av beröm" men jag kan inte låta bli - du berör och kommer att göra skillnad för många!"
  • "Från mitt innersta,ett stort TACK för att du berättade om ditt problem. Det var en stark berättelse som berör och som lämnar avtryck."
  • "Jag tyckte det var en fantastisk historia, och jag tror den blev så bra tack vare att du var så utlämnande. Jag är dessutom väldigt imponerad av din resa, och hur du har kämpat. Fortsätt berätta din historia för jag tror många behöver höra den."
  • "Starkt, ärligt och modigt Monica. Mina tårar rann oavbrutet. Respekt till dig!"
  • "Tack för en otroligt fin upplevelse ikväll. Du har en styrka som är få förunnat att ha. Önskar dej all glädje o lycka!"
Ja, ni förstår ju att jag blir varm och rörd varje dag! Det viktigaste för mig är dock inte min egen bekräftelse. Det är ju att folk tycker att historien är värd att berättas och att jag kanske kan hjälpa andra. Hoppas det!
 

Det var på det hela taget en bra dag igår. Hade en lunchdate med fina Britt-Inger och vi sågs på Waynes där Camilla Öjhammar också hade en fotoutställning med fina och personliga bilder.
 

Fint! Man kan säkert köpa också för den som är intresserad.


Sedan till teatern och en stund i logen innan det var dags att äntra scenen! Nu har jag väl spelat ett tiotal föreställningar och lika många återstår i Skellefteå - men alla blir utsålda. Finns några få biljetter kvar 30 och 31 mars för den som vill. Och blir de också utsålda så får vi väl släppa fler! Otroligt! Men väldigt roligt!

Det blir mycket selfiesar i mina rapporter. Det stör en del - men jag är 52 år och har precis börjat gilla mig själv. Därför kommer det nog fler... Haha! Och medan jag bläddrade genom mina bilder i jakt på annat idag så hittade jag en riktig favorit från Göteborg:

Haha! Olydiga selfies... Jag har ju aldrig gjort som någon sagt...

Nej, nu måste jag dra igång maskineriet! Dags att åka och jobba!