Pigg och påträngande!

"Kramar du all publik när den kommer?" frågade en man innan föreställning ikväll och jag svarade: "Nästan..."! Jag kramas nog mer än de flesta och tycker det är härligt att få hälsa glada vänner välkomna! Ni är så fina som kommer! Ikväll fick jag glädjen att ha barnens dagisfröknar, bästa Fjällströms, Biggan och många andra i publiken. Tack!


Lugnet före stormen... Nja, det är kanske ingen storm men festligt och fullsatt varje gång. Kul!


Och fina Kågis verkade ha fått belysning i skägget också... Haha! 
 
Själv ser jag mycket fram emot premiären av S.E.N.S.E 28 februari!

Det här är ett teaterexperiment som inte tidigare gjorts i Sverige. Man förflyttar sig mellan olika rum i hela teaterhuset och befinner sig, fysiskt, mitt i en föreställning som i grunden handlar om normalitet. Men vem är egentligen normal? Jag har sett kostymer och hört galna utrop och skratt så jag tror det blir magiskt! Ordet är kanske uttjatat men jag tror att det blir magiskt ändå! Haha! Spelas hela våren och bör verkligen inte missas!
 

Mia som numera är publikvärd informerar varje kväll och tar hand om biljettkassan. En klippa! 


Och jag hade gott om tid kvar innan showen och hann både måla naglarna och ta selfiesar... 


Efteråt satt grabbarna utanför logen och här är det Petter och Cay som kollar in viktiga saker på Kågis mobil... Kunde lika gärna ha varit jag... Haha!

En härlig kväll med så många fina möten! Vi fick också medalj (i choklad!!) och energigivande godsaker i present! Har tuggat i mig en del och måste erkänna att jag just nu är sjukt pigg! 
 
Av tröttheten märks nu intet. Jag tror att jag är en B-personlighet som trivs bäst på kvällarna. Ska dock försöka sova eftersom vi har två shower imorrn! Tack för ikväll alla och mest Kågis som är en sån klippa! :)