Happy on tour!

Första turnédagen med "Lyckligare nu" och vi styrde glada kosan mot Robertsfors!


Ser ni så gullig pianist jag har! Fina Kågis är en klippa och alla föreställningar en väldigt positiv samvaro!


Den som tar honom för ett tok får dubbelt så mycket för pengarna! Han är BÅDE musiker och skådis! :)


Fina Roger och Lillemor Holmberg tog emot med kaffe och hembakt. De har varit aktiva länge och jag tycker inte att de har förändrats alls sedan vi först sågs 1986. Riktigt goa människor!


Efter att ha riggat ljud, piano och dekor så var det dags för fix i logen! Jag premiärtestade min nya spegel som jag fick av Malin igår: "Jag är både söt och snygg och inte håller jag tyst heller." Hahaha! Heeeeelt underbar!

Fullsmockat med folk var det när Teaterföreningen presenterade vårens utbud och Fransesca berättade om Västerbottensteaterns aktiviteter under året. Lättsamt, trivsamt och härlig stämning. Här sitter de och pratar med min mammas skolkamrat Einar Juthberg. Kul att stöta på glada bekanta!
 
Sedan var det showtime och det blev så fint och nästan andäktigt. Man hade kunnat höra den berömda knappnålen under delar av tiden och det kändes skönt och avslappnat att spela igen. Tack för fina kramar, härliga synpunkter och samtal efteråt! Alltd roligt att komma till Robertsfors och jag är glad att vi startade turnén just hos er! Det kändes tryggt!

Nu är jag galet trött, ska se lite TV och sedan landa i sängen. En låååång helg med massor av roliga upplevelser! Nu börjar en ny vecka och jag ska äntligen få tid till träning! :)