DAG 3 & 4 - vila...

Det borde ha varit två träningsdagar onsdag och torsdag men nu ställer min kropp till det för mig. Eller så är det vice versa... Jag är i alla fall, för första gången på flera år, sjuuuuuuk! Tät i skallen, ont i halsen och kroppen och allmänt hängig.

Ligger i sängen och har bara svarat på mail på telefonen, druckit te och ätit hårdmackor. Kurerar med med diverse medikamenter och har ett par dagar på mig att bli frisk innan nästa vecka drar igång med 7 utsålda föreställningar. Bara att hålla i! Det här projektet är det viktigaste jag har gjort och jag vägrar vara sjuk när det är dags.

Igår kväll hämtade jag gullungarna från förskolan då föräldrarna hade sent jobb och det är ju för mysigt även om den yngre var rätt förkyld. Vi åt gooooda rester och sedan blev det lek och läsning. Strax innan sänggåendet valde Max också att göra lite nytta:
 

Här är han på väg mot nya uppdrag utklädd till sköterska med dubbla handväskor och svamphatt! Haha! Ett charmtroll! Men han hinner ööööööööverallt så man får inte luta sig tillbaka många sekunder.


Och stortjejen My i ny sidenpyjamas är ju för fin att både leka och prata med. Hon tar ansvar så man får komma ihåg att inte behandla henne som en vuxen. En sån omtänksam, klok och charmig tjej!
 
Bra dag men slö - och inte blir det bättre idag. Jag har sovit och kommer nu att fortsätta med det. Bästa medicinen ever! Wish me luck så ses vi imorrn!