Papper och tvätt - och motion!

Hur varmt som helst idag men tvingade mig ändå att sitta inne och jobba. Gjorde bort en del pappersarbete och passade också på att tvätta och hänga ut tre maskiner mellan varven (kläderna alltså). Det hann väl inte riktigt torka så nu hänger det lätt fuktiga kläder och handdukar överallt... Nåja, det är i alla fall rent!
 
Handlade mat i afton och lagade också till de fina abborfiléerna som Sara kom hit med! Tusen Tack! Smakade fantastiskt! Firren vi åt igår var också god men nog lite mer tungsmält. Dagen efter surströmming är lite vansklig - åtminstone för magen. Den jobbar hårt och undrar nog vad det var som egentligen hände? Därför hann det bli kväll innan jag kom mig ut för att motionera. Man vill ju inte ta några risker...

Anki är på resa så det gäller att hålla i träningen även om "fröken" är borta. Kände mig faktiskt riktigt peppad!
 

Yezz! Maken fångade min positiva inställning på bild och Skrållan ser ut som om hon tycker att jag larvar mig lite väl mycket...

Kanske skulle tagit med den andra bilden istället? Den som maken tyckte blev bäst:


Haha! Huvudlöst roligt...

Det blev i alla fall fem kilometer i segt tempo där jag både gick och sprang. Jag blir aldrig någon löpare men är ändå glad att jag kom mig ut - och framför allt hem... Haha!

Högröd och svettig men motionerad!

Nu måste jag nog tagga ned efter stretchingen - och duscha... Ses imorrn!