Jobbåträningåtjejkvällåskogen!

Härlig dag igår! Hann inte sitta i solen men en hel del annat. Jobbade ett par timmar, åkte och handlade åt mamma, hem för att byta om till träningskläder och sedan iväg på ett möte kring mitt manusarbete. Konditionspasset började nämligen direkt efteråt och jag ska försöka se till att inte missa mina planer kring träning. Jag vet ju hur bra jag mår efteråt!
 

Är man glad i hågen kan man komma i träningstights... Eller kan och kan... Jag gör det ändå!
 
Och efter det mest ansträngande passet på länge (Tack Anki!) var jag nåt' så sjukt svettig att jag efter en dusch knappt märkte någon skillnad... Men det var bara att klä om sig och åka till Boviken för träff med alla glada tjejerna i Kasam!
 

Där var det tält och uppdukat för grillbuffé! Skål på er! 


God mat och glada miner!


Härligt också med musikunderhållning av Kurre Söderström och hans kollegor!


Mycket skratt! Här är det Susanne och Sonja som kommit igång.


Anita och Li var t o m matchade!


Tack för ikväll alla glada! 


Mera musik och riktigt sköna gamla låtar! Kändes lyxigt att sitta på första parkett.

Idag är det dags för något helt annat! Packade ihop mat och kläder och åkte norrut imorse!


Nu blir det den här vyn ett par dagar! Not bad! Jag är alltså hos Åsa i stugan. Hon är nyopererad så jag ska serva henne lite! 


Men hon mår bra och när barnbarnet Valter kommer och hälsar på blir det bara bättre!


Handpåläggning och pussar funkar fint!
 
Vilka sötingar! Nu måste jag nog kramas lite!