Feels good!

Idag firar jag hela fem år varav de två senaste också rökfria! Känns otroligt bra - så det löns inte att ni kommenterar snuset eftersom jag inte ska sluta med det. Ännu... Det viktigaste först!
 
Jag mår som en prinsessa - go' och glad (kan man väl säga när man kanske inte ser ut som en). Jag tror inte jag har känt mig så här tacksam, harmonisk, fri och nöjd på 20 år! Borde äntligen kunna säga som en av de gamla vaktmästarna på Nordanå, som när jag frågade hur läget var, svarade; "Jag mår som jag förtjänar! Alltså bra!" Haha! Han var störtskön och en förebild när det gäller att vara nöjd med livet!

Att jag sedan trampar folk på tårna ibland, eller lyssnar för dåligt, eller är för lite ödmjuk gör mig kanske inte till en dålig människa - men ger mig uppgifter att jobba vidare med! Ingen är perfekt och hela livet är ju en enda lång träningsskola i självinsikt och ödmjukhet. Mest tacksam är jag dock idag för min otroligt fina familj som är mitt bästa stöd!

Och ska man fira ska man ju göra det ordentligt! I måndags på väg hem från Luleå stannade vi och köpte mjukglass! Och en stuga! Man vill ju gärna ha lite fin miljö att äta den i...
 

Hur härligt som helst med havet skvalpande utanför!
 

Idag har jag också unnat mig själv en tvåtimmars helkroppsmassage med varma oljor hos Ingalill Hultdin (Hultdins Ayurveda & Friskvård). Såååååå otroooooligt skönt! Varför unnar man sig inte sådana här njutningar oftare? 750 kronor för ett komplett välbefinnande och ett lugn jag verkligen behövde!

Sedan gled jag vidare och hamnade på Anderstorp där jag skjutsade mamma på OBS för en storhandling! Det var kanske ett bryskt uppvaknande men jag behöll lugnet hela tiden så jag tackar massagen för ett ovanligt jämnt och fint humör. Hon fick åka rullstol och ha en handikappvagn framför - funkade hur fint som helst. Imorrn ska jag hämta upp henne igen och besöka pappa i Lövånger. Sedan måste jag nog börja återgå till jobb - för att vila upp mig! Haha!
 

Finaste familjen hade köpt blommor och barnen har skickat hälsningar och jag är stolt och glad - över dem som stod ut och att jag får ha dem kvar! Älskar er!

Men det är inte bara jag som firar idag! För precis ett år sedan föddes de allra sötaste tvillingar som jag fick nöjet att träffa ikväll då jag hade lite tårtbjudning:


Anna överraskade med att dyka upp och här är det Alma som spanar in mig!


Leo undrade nog vilken galen tant han hamnat hos... 


Men det gick över och jag fick många goa' kramar! Vilka fina knoddar!

Nu återstår inte mycket av dagen. Ska landa i sängen och njuta av en go' känsla i kroppen! Har väl egentligen bara haft ett bakslag och det är den där stugan...


Mitt i glassätandet åkte den tyvärr iväg... Haha! Men det var kul så länge det varade!

Tack alla fina vänner för varma hälsningar och en fin dag!