Kärlek!

En av de bättre lördagarna! Vaknade i mig egen takt (d v s sent...) och kollade in instagram där jag plötsligt ser att Oskar och Lisa varit på väg mot Skellefteå en hel timme! Bara att kasta sig upp och jag hann precis få på mig kläderna innan de plingade på dörren! Underbaraste, finaste kärlekarna! - sååååå roligt att ni kom!
 

Kaffe med finaste sonen! <3


Och finaste svärdottern! Mitt hjärta svämmar verkligen över när jag får träffa familjen!


Inte bara mitt som svämmar över... <3

Jag hade tänkt göra massor med saker idag men det blev lunch och sedan lugn tid i soffan med mycket prat om livet och annat. Så skönt att inte behöva iväg eller lösa akuta svårigheter utan bara mysa och finnas till. Älskar de här stunderna!

Och glasögonen blev godkända! Jag måste lägga upp bilder för att också vänja mig själv... Har lånat ytterligare ett par bågar men jag vet inte ännu om jag ska slå till...
 
Röda! Ja, de var inte diskreta... Får prova mig fram lite och se var vi hamnar. 
 
Nu spelar ja musik (Beth Hart - högt) och njuter av att göra ingenting! Det är ju ändå lördag... Passar också på att göra lite reklam för min kommande spelning på Krokodil i Piteå 7 maj kl 19.00. Förköp endast på mail: [email protected] Välkomna!!
 
Krokodil, Piteå, 7 maj 19.00! Vi ses!
 
Ha en fin helg alla glada!