Gullungar!

Sov gott i den egna sängen och vaknade förvånansvärt pigg. Har mest stökat på idag, packat upp och tvättat, gjort i ordning lite papper och annat som behövde fixas. Sedan åkte jag på en besöksturné till många fina vänner och otroligt söta barn! 

Svängde förbi teatern och träffade glada f d arbetskompisar, planerade in en utvärdering i Stockholm och överlämnade fransk nougat till fina Mie som vi saknade på resan till Antibes! Jag är så tacksam för alla fina vänner och hinner inte alltid med att träffa dem - men idag passade jag på. Avslutade med gullungar för hela slanten...


Käraste Anna har ju fått helt underbara tvillingar och jag har bara sett dem på BB. Nu har flickan fått namnet Alma och är så lik sin mamma!


Pojken heter Leo och är pappa upp i dagen! Vilka sötingar... Lite trötta och nyätna när jag kom.
 

Men Alma piggnade till en stund och jag fick passa på att snusa lite...


En liten glad Barbaskön...

Fast det är ju lugnast hos mamma! Ja, man blir helt rörd över livets magi! Måste komma mig dit oftare och även låna med mig mamman ut på konsert framöver. Såååå roligt att träffa er!

Sedan blev det ett par ärenden, hem för att hänga tvätt och byta kläder och sedan iväg till fina syrran och gratulera Max som fyllde ett år medan jag var borta.
 

Nästa gullunge ser lite frågande ut men jag störde väl mitt i maten. Haha! En stund senare hade han den över hela kroppen...

Han blev glad över presenterna och efter att jag fått middag blev det tårta. Den äter man ju också själv:


Alla sätt är bra - men händerna bäst!


Och My ääääääääälskar marsipan!

Hann surra lite och spela lite Uno med My (som jag förlorade...), kolla in nya legot innan det var dags att åka till Kasamgaraget och träna!

Max gillar också legot  - men allra mest syrran... Vilka finingar jag har fått träffa idag och vilka goa' kramar! Känner mig rik!
 
Men inte bara rik... Det var ett håååårt tabatapass så jag har också ont i hela kroppen. Varvade ner med att storhandla på Maxi och laga till morgondagens middag. Nu ska jag dock varva mig i säng! Tack alla fina för en bra dag!