Mera träning!

Det är väl bara att öka tempot om det ska bli nån mara... Man kanske t ex ska börja springa? Hahaha! Joo, jag har hittat en länk som verkar bra och där någon tror att man ska klara det här med 20 veckors träning...: http://www.alltomlopning.se/index.php?special=article&id=118 Man får jag väl göra ett försök! Det är ju aldrig för sent att ge upp...
 
Idag blev det i alla fall ett pulspass Indoor Walking på 360 till lunch (ingen lek) och ett pass med Yin-Yoga med Anki ikväll. Det var en perfekt träningsform för en som redan har träningsvärk... Dras dock med en larvig sträckning på höger baksida efter att hastigt ha slängt upp foten på köksbänken för att visa maken hur svullen den var efter flygresan från Antibes... Haha! Gamla människor ska röra sig lååååååångsaaaaaaaaaaaaamt...
 
Efter passet! Såg faktiskt fräschare ut efteråt även om jag kände mig halvdöd... Hmm... Hur bra ska jag då inte se ut då efter ett halvmarathon? Hahaha! 

Sedan har det varit möteseftermiddag kring kommade projekt, lampinköp till pappa och mamma, Yoga och middagsfix. En stadig köttfärssås satt som en fläskläpp efter en hård dag! Jaa, jag har ju också bokat biljetter till Julgalan 14 november. Ska bli väldigt roligt!
 
Och nu blev det inte mer. Lite "Homeland" i TV-soffan kanske? Man ska ju inte överanstränga sig...