Repdag igen!

Trött i hela kroppen efter en lång dag. Kan vara efterdyningar av gårdagens träning eller anspänning efter en heldag med repetitioner. Men det ska ju kännas att man lever! 
 

Började dagen med att bjuda Malin på lunch - min fiiiina lillasyster som fyller år idag!!! Grattis igen älskade du! <3 Roligt att ses och härligt att få surra en stund! Det blev överlämning av present och både lunch och mintchokladmarängkaka... Gruvligt god... 

Vansinnigt mätt anlände jag därefter till Nordanå för att ha möte med Kulturkontoret och Muséet inför Julmarknaden 7 december där jag ska vara konferencier. Kommer att bli väldigt roligt - och tufft att hinna vara överallt... Får ta på mycket kläder och snabba skor!


Sedan rep från 14.00 tills ikväll. Konstruktivt pass tillsammans med Anna Ascárate som verkligen ser mina möjligheter och inte är rädd för att gå in och ändra. Det uppskattar jag verkligen!


Vi har ju sällan möjlighet eller råd att ta in en regissör så det känns som värsta lyxen att ha en objektiv person som både tittar på texten och vad man gör med den. Love it!


Anna tycker själv att hon är snyggast utan glasögon men jag tycker att hon är snygg hela tiden! Och smart. Och otroligt kompetent!

Vi tog en middagspaus tillsammans med Mia som jobbade i caféet ikväll där det spelades föreställning. Hon är ju numera värdinna på teatern och tar hand om alla arrangemang. Känns som en perfekt plats för henne!
 
Nu fortsätter bearbetningen och kortningen av texten. Mitt material var ju ca 1 tim och 20 minuter och vi ska skala bort ca 25 minuter - utan att ta bort det viktigaste... Det är tur att jag har hjälp och vi kan göra en hel del på golvet. Lyx!
 
Sen ska jag sova eftersom morgondagen startar redan 9.00!