Dagen efter...

Himmel vilken seg dag... Än en gång sov jag som en kratta! Somnade vid 03 och vaknade 05... Aaaahaahhhhhgg! På den vägen har det varit idag och nu sitter jag med jordens huvudvärk och hoppas att morgondagen ska bli både piggare och gladare. Jag ska nämligen vara på Västerbottensteatern och repetera min nya monolog som ska spelas i deras regi under våren - om vi får ihop allt! Kul!
 
Annars har det varit klippning, jobb och lite stök hemma för att komma ifatt efter jobbhelgen. Nu följer mer jobb men nästa helg ska vi gå på Julgalan och det ser jag verkligen fram emot. Ledig kväll där vi får underhållning av hög kvalitet. Härligt!
 
Inga nya bilder, ingen träning, ingen produktion, ingen ork men en skräckblandad förtjusning över att sätta igång morgondagens jobb med regissören Anna Azcàrate. Blir spännande! "Lyckligare nu" heter monologen och jag lovar att återkomma med mer information framöver!
 

Lägger ut en underbar bild som maken tog för Wheels 1985 och där både Per-Erik Morén och hans dragracingbil finns avbildade - men också ett av mina "lånbarn" (jo, jag har två) Jens Pettersson som fick agera domkraft! Haha!

Han lade ut bilden på Facebook och jag undrar var originalet tog vägen? Vi hittade hur som helst på mycket galenskaper när jag skötte dem och det roligaste grabbarna visste var när vi åkte ut på någon parkering på vintern och jag sladdade runt med bilen... Alltid bakhjulsdrivet!

Och Skrållan hälsar till Food! Hon är fortfarande glad över Gourmetpåsen men undrar varför den innehåller så lite mat... Haha!