Vänd rasismen ryggen!

Jobbdag med möten och genomgång av det som ska bli årets sommarteater! Ni kommer att få se Norrländsk Passion i ett enormt cirkustält som upptar hela Matfestområdet! Hur coolt som helst! Jag vill bara vara säker på att vi kommer ihåg alla detaljer och därför har jag och Tage haft möte i eftermiddag. Han tycker inte att jag behöver göra så mycket listor eftersom jag har så bra minne - men jag kan ju ramla och slå skallen eller vad som helst... Haha!

Eller så gör jag uppror på torget och blir häktad eller nåt! Det hade jag gärna gjort idag eftersom partiet vars namn jag inte ens vill ta i min mun besökte Skellefteå och jag och många andra gjorde en tyst protest med ryggen mot talaren. Känns dock som om man borde besöka ALLA andras valmöten på torget vänd åt rätt håll för att verkligen markera att ALLT annat är bra förutom det parti som vi inte vill ha i riksdagen! 
 

Många hade slutit upp! En en del säger 600 personer och det är väl bra men vi hade kunnat vara 10 000... Det viktigaste nu är dock att ALLA går och röstar 25 maj! Låt dem inte få plats i Europaparlamentet! Vi måste utnyttja vår demokratiska rättighet och visa var vi står! En blank röst är så mycket bättre än ingen röst alls!


Dagens bästa skylt!

Och vi har ju hunnit med två ryggmöten... Så här såg det ut i Sundsvall för två dagar sedan:


Många ryggar och många poliser även där. Fattar inte varför vi ska lägga skattepengar och beskydda någon som vi inte ens vill ska komma hit... Fast så kanske man inte kan resonera. Men det känns så!


Ungefär lika många här - och vissa ville jag bara korsa över! Det jag tycker är värst är ju att det står ett antal människor närmast kravallstaketet som faktiskt lyssnar... Nu vet jag inte om klientelet egentligen utgör något större hot - men de har också en röst... 

Jag blir faktiskt bara förbannad! Idag pratade han om att gränserna inte borde vara så öppna och att de vill att alla ska måsta visa pass även i Europa. De vill ha bättre koll... Och jag undrar när lägren ska öppna... Aaaaahhhggghhh!
 
Jag vill leva i ett samhälle där alla är lika mycket värda oavsett ålder, kön, hudfärg, ursprung eller sexuell läggning! Vad ska det ha för betydelse? Om människor är trevliga, ärliga och rättvisa så får de se ut hur de vill! Nej, nu ger jag mig. Annars måste jag starta ett parti eller nåt...