Lite trött...

Segt idag. Svårt att komma igång men jag lyckades till slut och har gjort undan en del saker på min lista. Nu börjar den vara rätt kort när det gäller Norrländsk Passion och lite längre när det gäller andra uppdrag.

Det viktigaste jag gjort är väl att se över min egen tid och fundera på vad jag ska tacka ja till under det kommande året. Man blir ju smickrad när man blir tillfrågad om olika uppdrag men idag är det viktigt för mig att jag också vill jobba med saker eftersom jag verkligen lägger ner min själ i allt jag gör - och därigenom också blir rätt uppslukad... Jag vill kunna säga att det är jätteroligt och verkligen mena det!
 
Nåja, jag planerar vidare och hängde på förmiddagen också ut årets första tvätt! Sent... men jag har liksom inte hunnit med att fatta att det är dags! Torkar ju hypersnabbt och doftar sååååå gott! 
 

Har också längtat tillbaka till Åsas fina stuga! Det här läget är helt ljuvligt i kvällssolen! Kommer nog att bli ett och annat besök framöver! :)

Tog dock chansen att jobba lite i solen i eftermiddag men det blev en kort sittning. Ingen riktig luftvärme ännu men det kommer!
 
Nu blir det tidigt sänggående. Jag är som sagt fortfarande lite trött - men jag känner också till ett perfekt botemedel... :)