Jubileum, kalas - och sex...

Det blir blandat bandat idag eftersom jag inte bloggade igår och inte vet var tiden tagit vägen - bara att jag har hunnit med lite av varje!
 

Underbar dag igår! Unnade mig ett par timmar i solen med datorn och lite text inför nästa veckas uppdrag! Ja, jag unnade mig faktiskt lite slappande också innan jag åkte ner på kontoret och fixade lite. Hade ju bråttom hem sen eftersom vi hade vår jubileumsdag igår!


20-årig bröllopsdag efter 35 år tillsammans! Det är fan inte dåligt! Haha! Vi firade ju med att åka till Sundsvall och hade kommit överens om att inte köpa blommor. Men...


Maken kom med en bukett!


Och han fick en liten plantering! Rättvist så det förslår!

Idag vaknade jag tidigt eftersom jag och Malin skulle följas till mamma och pappa för att fira deras födelsedagar och Mors dag! Ja, vi slog ihop allt. Lika bra! 


Syrran med söta mamma som fick kläderna i present och blev somrig och fin! Idag blev hon 77!


Pappa satsade allt på smörgåstårtan! Imorgon blir han 82!


Och när man får chansen att åka tillsammans med gullungarna så tar man den! Max var för dagen fin i jeansskjorta! Lika blå som hans vackra ögon... 


My lade beslag på lillebror Roland som snällt ställde upp som fotbollsspelare och annat man vill ha en kompis till en sån här dag!


När man är i den här åldern klarar man sig med ganska enkla leksaker. Jag hittade ett nytt cykelhandtag i leklådan och det blev en helt perfekt bitleksak för en kille som har tänder på G. Smakade OK.


Eller kanske ändå inte... Haha! Det hamnade i alla fall i munnen!


Det är väl mer än vad man kan säga om Biff Stroganoffen... Haha! När man får lunchen serverad utomhus finns det mycket att titta på!


Till My hade jag köpt med en Chokladboll... På ett halvkilo! Haha! Hon blev en aning paff och hade inget emot att dela med sig! Det hade hon inte haft om den hade varit liten heller. Hon är otroligt generös! Och rapp i tanke och handling. När mormor böjde sig fram och torkade bort chokladen runt hennes mun vände hon sig blixtsnabbt om och torkade mormor tillbaka!


Haha! Ja man får skratta gott när barnen är med!

Sedan hann vi också plantera blommorna de fick i krukorna ute och göra sånt pyssel som är knepigt när man är äldre. Roland och Lars hade klippt gräset så nu är det prydligt igen!


Jag och pappan och mamman! Tack för idag och alldeles för mycket gott fika! ;)

Tillbaka i stan hade jag ett möte om mina försäkringar men jag fick en lucka och åkte förbi finaste Anna! De har köpt ett jättefin hus och väntar också tvillingar!!! Huset håller de på att renovera och mycket är gjort men en del återstår att göra på deras tre våningar:


Dörren till Sadelkammaren... Nej, förlåt, Klädkammaren, måste kanske få ny beklädnad! Det här är bra att se för alla vars barn och ungdomar vill klistra klistermärken och större utsmyckningar på dörrarna. Man KAN bli trött på det i längden... Har knappt hunnit träffa Anna på länge för allt jobb men det ska bli ändring nu! Jag har längtat efter dig!!

Bra försäkringsmöte, hem för en power nap i soffan, middag och sedan iväg på teatern där jag såg "Nätsex" eller "XXX 2.0 - om sex och sånt" med Unghästen! 

Fantastiskt bra föreställning om det pinsammaste, svåraste men mest intressanta och tabubelagda som finns när man går i 8:an... Andra akten blev en frågeshow tillsammans med Ungdomsmottagningen där man fick veta allt man ville men kanske inte vågar fråga om!
 
Helt suveränt när de gör teater för skolorna om ämnen som berikar ALLA! Tusen Tack för en suverän kväll!
 
Och NU ska jag sova! Ses imorrn!