Jobbdag igen!

Heldag vid datorn igen för att förbereda och skriva färdigt nästa veckas uppdrag. Har jag tur kan jag faktiskt vara ledig imorrn... Vore skönt eftersom jag både behöver städa och plantera lite blommor!
 

Men som ni vet sitter jag som tur är gärna i solen och gör bort en del. Men hela kvällen har också gått åt så det blev en mördardag.
 
Hann i alla fall på Jula och köpa en pryl till farfar och fick också besök av dem på kaffe mitt på dagen! Trevligt!  Kort besök av Mats och Tilly piggade också upp eftermiddagen så jag blev inte helt ensam trots att maken har "gjort skillnad" på stan under en arbetsdag på fältet med Norran. Just nu har den stackaren också match... Champions League final... Jobbigt! Haha!
 

Annars har det varit polishelikopterns dag tror jag. Den har surrat runt ovanför oss och precis när jag skulle fånga den på bild så landade den på Brandstationen... Den är alltså nånstans bakom björkarna... Haha!

Bläddrade igenom min bildström för att hitta den här och råkade bläddra åt fel håll! Det här var nästa bild:

Vackert! Men känns otroligt länge sedan! Vi har magiska årstider här uppe!
 
Nej, nu ska jag ge mig för idag! Stort Tack till mig själv för visat tålamod! Och till er för att ni orkar läsa min ibland helt ointressanta blogg... Haha!