Jobb, jobb, jobb, jobb, jobb...

Heeeeelvetisk dag vid datorn! Lokalspecifikationer, akuta situationer och lösningar, bokningar och ändringar och mailande och en sjuk tekniker och massor med logistik som måste fixas mellan olika personer och myndigheter... Varför blir jag aldrig klar?
 
Det konstiga är att jag inte känner mig särskilt stressad... Är jag sjuk? Haha! Fast lite stressad är jag nog eftersom jag inte ens hann träna idag utan fick lov att göra klart det jag påbörjat. Jag fick också ställa in en trevlig lunch och ett telefonmöte eftersom jag inte kunde fokusera på annat än det jag höll på med. Och jag skrev ett argt mail... Hmm... Men det var baserat på kärlek, omtanke och lösningar och då kanske det ändå inte var så argt?
 
Rusade iväg på affären för att handla mat ikväll och insåg när jag kom hem att jag även tagit fram köttfärs så nu har jag också gjort biffar och lite stekt fläsk som vi kan ha till raggmunkar eller pannkaka. Kylen var helt tom och lite mat är bra att ha! 
 
Nu känner jag dock att jag måste låta projektet vara imorrn eftersom det gäller att skriva nya texter till mina jobb på fredag och lördag! Ska kika på detta nu så jag förbereder mig mentalt på det jag ska göra. Tur att jag jobbar med Åsa på fredag och att hon har tagit på sig att göra programmet! Det är bra att vara två och jag längtar efter henne!!! Ska faktiskt lyxa till mig och hälsa på ett par dagar i hennes stuga nästa vecka! Jag behööööver vara lite ledig och mysa och skratta tills jag gråter! Det gör man med Åsa! <3
 
Det blev kanske en händelselös blogg men jag är nog inte roligare än så här just nu... Haha!
 
Nu hälsar jag till alla fantastiska människor i Norrländsk Passion och hoppas att bygget i Ö-vik går bra imorrn och att föreställningen blir en kanonkväll för både er och publiken på fredag! Bilden är från gårdagens rep och soundcheck!