Söndagspromenad!

Skön dag även om jag skulle velat ha lite mer sol! Tänkte ändå att det var dags att börja återuppta promenad- och löpturerna. Maken springer ju och han aviserar gemensamma motionsrundor när vi åker till Göteborg... Hmm.. Bara att bita ihop alltså!  
 
Nu tror ni säkert att all min träning har gjort att jag kan slänga mig ut i löpspåret och orka hur mycket som helst... Moooahhahahahaha!  Nääääeeee... Jag tror att jag tillhör den där lilla klicken av befolkningen som inte kan tillgodogöra mig träning över huvud taget. Inte balans heller... Det är ju inte direkt något kalasföre och när jag skulle gena mellan ett par isfläckar gled jag i ultrarapid tills jag satt på rumpan! Men det gick bra och jag gav inte upp. 
 

Kände mig i alla fall nöjd efter att ha fått en knapp timme utomhus! Särskilt nöjd med fysiken är jag dock inte. Tycker faktisk att min kropp kunde bjuda tillbaka när det gäller konditionen - men jag får väl fjäska lite för den... Ge den ett äpple eller nåt! Haha! 
 
Annars lite pyssel här hemma och god fisk till middag! Tyckte att jag hade så mycket tid över men efter ett par timmars planeringsjobb så är dagen slut. Lite deckare på TV och sängen. Imorn ska jag till Norsjö på möte om ett kommande uppdrag som moderator. Det gillar jag!
 
Högst ointressant blogginlägg men det blir kanske bättre imorrn. Håll ut! See you!