Shopping och skitväder...

Snart hemma igen! Sitter på Arlanda och skriver några rader innan det är dags att gå ombord. Har varit en alldeles utomordentlig sista dag i Stockholm men nu vill vi hem! Och när jag säger att det varit bra idag så förstår att det också har varit lite shopping... Haha!
 

Emilia tipsade om "& Other Stories" på Biblioteksgatan! Mmm... Gick jättebra! Haha!


På väg tillbaka från Stureplan (som jag tycker är väldigt snobbigt) så började skitvädret... Men shopping kan man ju ägna sig åt inomhus och där är vädret alldeles utmärkt! 


Här ser ni också tydliga bevis på att jag faktiskt också väntat utanför ett provrum medan maken var inne och testade en tröja! Otroligt! Men skämt åsido är det han som stått för ett fantastiskt tålamod under den här resan! Tusen Tack för alla timmar i affärerna! Jag är helnöjd!


Och jag blev också, otroligt nog, lite trött på klädaffärer så vi ägnade sista timmarna åt heminredning och andra typer av affärer. Här är vi inne i PUB-huset och ska upp för att kika på prylar från House Doctor som Emilia gillar. Du skulle ha älskat utbudet gumman!


Mycket mässing och koppar... Vi saknade dig!


Jag kollade också in lite konst och det här måste väl vara en tavla för mig? Haha!
 

Tillbaka på hotellet fick jag fånga maken på bild - med ännu en häst... Det här hotellet verkar krylla av dem - eller så är hästhuvuden väldigt inne? 


En burgare på Belgobaren och så bar det iväg!


Mera busväder - men vi hade gott om tid. Och mössa (Ulf) och handskar (jag).


Tog flygbussen och jag fick tydligen mycket tid över... 


Jättemycket tid... Haha! Jag måste ha något att göra hela tiden och nu blev det till att leka med kameran.


Ja, ni ser själva. Det har snöat i Stockholm! Flera flingor!


Maken sliter i ovädret...

Och tog med sig halva trottoaren in... Haha!
 
Nej, nu ska jag packa ihop och gå ombord snart! Ha det gott alla glada! Ser att AIK leder med 3-0 så jag känner att de klarar sig fast att vi inte följer matchen. Stort Tack till Ulf, Emilia och Abbe för fantastiska semesterdagar! Det här gör vi om!