På rikt?

Vart är vi på väg? Såg Skavlan igår och blev så uppröd och ledsen över att se Jackie Ferms uppblåsta läppar. När kom det där sjuka idealet? Plastikoperationernas möjligheter ökar i samma takt som människors självkänsla och trygghet minskar... Det är förfärligt och beklämmande!
 
    
 Hur kan en så här söt tjej tycka att hon inte duger som hon är?


Och hur kan hon tycka att hon ser bättre ut så här? Nu har hon kanske inte haft den tryggaste uppväxten och har kanske inte fått veta att hon duger som hon är. Jag hoppas dock att vi alla kan ge våra barn så mycket förutsättningslös kärlek att vi ska slippa se dem utsätta sig själva för det här. Det är förfärligt!


Men det finns ju de som gått ännu längre...
 

Förstörd...


Fruktansvärd...


Förebild???


Fantastiskt tragiska tvillingar...


Och den här kvinnan har ni säkert sett? Jocelyn Wildenstein... Hon var ju faktiskt snygg från början! Jag vet inte hur många av dem som är nöjda med sitt utseende nu? Och när ska Silvia sluta? När hon börjar se lika barnslig ut som barnbarnet Estelle? Haha!

Nej, jag skulle inte skriva om det här idag men när jag letade bilder på Jackie Ferm så kom allt möjligt. Ber om ursäkt att jag tvingat på er detta hemska. Skulle lägga upp bilder på mina söta syskonbarn men de måste få ett eget inlägg! Ingen vill väl bli ihopblandad med människor som inte är på rikt?
 
Be yourself!
 
#1 - - Christine :

Har suttit vid bordet intill Jocelyn i new york och jag lovar ett det var ännu värre i IRL.

Svar: Jaa, jag förstår det! Förskräckligt!
Monica Lindgren

#2 - - Henny:

Jättefint inlägg. Håller med om att något måste vara RIKTIGT fel när folk tror att de inte duger som de är utan förstör sig själva - helt medvetet.