Orka...

Ibland blir jag extra trött... Det är ÄR ett vansinnigt roligt projekt men nästan allt jag gör rapporterar jag också till mina närmaste kontakter - som är nästan 50 personer... Ja, jag har själv valt att ha det så eftersom jag tror att tydlighet och bra intern information är nödvändigt för att genomföra ett projekt av den här storleken! Men ibland skulle jag bara vilja göra som Kungen: Vända blad... Haha!
 
Idag har jag bl a påbörjat sammanställning och uppdaterat Att-göra-listan. Varför blir den aldrig kortare? Och kan man verkligen stryka saker man har lämnat ifrån sig? Hmm... Där får jag jobba med kontrollbehovet! 

Idag blev det träning till lunch med ett kanonbra Tabata-Indoor-Walking-Pass! Underbar genomkörare! Sedan åkte jag förbi teatern för att prata med lite olika personer - och tror ni inte att jag råkade stanna tills de skulle fika?

Oj då! Det fanns en till mig också! En goooooooood! Tusen Tack!

Hem för lite jobb och sedan iväg ikväll för att träffa Skellefteå Kammarkör som också ska vara med i projektet. Ja, ni ska ju inte tro att det räcker med 25 personer på scenen? Nej, vi ska också ha lokala körer med så det blir minst det dubbla! Coolt!
 

De repeterade ikväll så jag åkte ner till gamla Myran!


Uppsjungningen var igång och jag hade fått en informationspunkt direkt efter. Det är ju bra om alla medverkande också vet vad det är de ska vara med i! 
 

Christina Svensson ställde upp och tog bilder under passet och det tackar jag för! Vad jag försöker säga här är dock lite oklart... Vinkar jag som figuren på bilden? Eller slår jag bara ifrån mig? Eller gör jag en "Emma" utan handväska? Eller försöker jag hålla dem vakna? 


Ja, det här låg på notstället så man vet ju inte... Jag tar det med mig!


Kammarkören är en samling härliga människor och kanonduktiga sångare! Känns oerhört tryggt att ha dem med oss - och även körledaren som är något av en institution i Skellefteå:


Leif Åkesson! Stans bäste och meste när det gäller körer!

Nu är jag klar för idag och ooooooorkar inte göra någonting mer. Sova och upp för en ny jobbdag imorrn! Kommer att förgylla den med att träffa finaste Anna! Så kul! Tack för ikväll alla och särskilt Christina! Nu har jag bloggat så nu hoppas jag du kan sova gott! Kram!