Bästa rådet!

Ja, jag har jobbat igen... Heeela dagen - med projektet, ett ideellt uppdrag och ett annat event som kommer framöver! Har dock haft besök av finaste Anna på kaffe och hon fick stå ut med mitt sittande vid datorn... Väldigt oförskämt av mig men hon godkände premisserna och jag blev glad över få hinna surra med nån fin männisch under tiden! Kram!!!
 
Fortsatt jobb, ätit tjocka grillkorvar till nån sorts lunchmiddag. Vet ni förresten att varje korv innehöll 250 kcal! Jag åt två... Inte 5:2 - utan 2... Verkar vara min grej! Tror jag ska äta de andra 5 imorrn... Haha!

Har också tvättat ett par maskiner och erbjöd mig att ta hand om makens bästa skjortor. Ibland vill jag verkligen vara man... Snygga skräddade skjortor och kavaj - klart! Jag har ju miljoner saker i garderoben och ändå inget att ha på mig... Men nu var det tvättrådet jag skulle komma till. Det var det bästa jag läst. Trodde ett tag att det var en mansgrisproduktion och förberedde mig på att bli arg. Men nääeee...
 
Så fiiiint! Skjortan kommer från Savvy Citizen och de verkar vara nån med humor som jobbar där! Eller nån som driver en kemtvätt... Haha!
 
Ja, jag blev då på gott humör! Ännu bättre blev det eftersom jag tittade in i datorskärmen och kände att... näääeee, det här duger inte. Bättre att åka ner på 360 och köra skiten ur sig ett tag och sedan fortsätta med rensad skalle. Funkade! Blev både glad och förbrände 2 korvar... Haha!
 
Träningen är väldigt bra för mig. Jag blir som sagt ingen sylfid men jag mår så otroligt mycket bättre! Body and soul! Nu ska jag ge mig för idag. Det får bli mitt bästa råd idag!