Äntligen!

Det var inte helt enkel att komma sig iväg... Bokade ju extra biljetter med Norwegian men när vi kom på Falmark hade vi kommit med ett SAS-plan så jag kunde boka av biljetterna bara ett par timmar innan avresa! Ja, jag körde lite hängslen och livrem - men jag avskyr att få mina planer grusade och sitta en hel dag på Arlanda!


Firade direkt! Haha! Lite shopping är, som någon sa, lugnande för nerverna... Jodå, maken handlade också. En tidning... ;)


Framme i Göteborg checkade vi in på nyrenoverade Palace och togs emot av den här magiske mannen! Han serverade även drinkar och charkuterier...


Jag hade bokat billigt rum så vi fick inte ett av de nyrenoverade - men vad gör det när det ser ut så här? Stort och luftigt med sittgrupp och kakelugn!


Man kunde slå sig ner och läsa Di Weekend om humorgruppen "Klungan"! Fast bilden är en aning arrangerad... Vi ville ju komma oss ut snabbt för att möta upp:


Emiiiiiiiilia!!! Vilken gläääädje! Oj, vad vi har längtat efter vår fina flicka!


Jag säger som skyltarna: Mmm.... Goa, fina Emilia som jag saknar varje dag!


Hon är bara så magiskt fin - och blir snyggare för varje dag! Hur gör hon? 


Serious shopping! Men vilket fint sällskap!


Först lite lunch på Kungstorget! Bra ställe där ägaren också laddade min mobil...


Mer shopping! Jag fick inte allt...


Men vi såg massor! Och Bolia hade en rolig kaffehörna!


Vi var tvungna att ta en paus och stärka oss med kaffe! Ja, ja... och kakor!
 

Tillbaka på rummet och nu började det regna. Och blåsa! Förstår att vädret är detsamma hemma.


Efter vila åkte vi till Emilia och Abbe med presenter eftersom Emilia ju fyllde år förra helgen!


Avslutade kvällen med kärlekarna och otroligt goda tapas på Leonardo!


Ljuvligt gott! 

Blev en lite blöt promenad till hotellet från spårvagnen eftersom vårt paraply blåste sönder. Jag tror inte att vi var ensamma om det:

Haha! Nån måste ha blivit lite arg...
 
Underbar dag, härligt sällskap, bara kärlek! Tack Emilia och Abbe för ikväll! Nu blir det sömn för föräldrarna som steg upp redan halv fem... Sov gott alla!!!