Vart tog tiden vägen?

Ännu ett par dagar som bara försvunnit! Har mycket planeringsjobb på agendan för nästa projekt och nu börjar också hjärnan gå ner i kapacitet känner jag. Det tar lite längre tid att tänka klart. Men det rullar på och det mesta går just nu åt rätt håll! Förutom ett avslag från ett arbetslag då... men det måste gå att lösa!

Nåja, mycket jobb innebär normalt sett minimalt med shopping men när man har kontoret alldeles bredvid Pär Johansson och hans Japanska knivar så förstår ni ju hur det gick när jag var där igår...
 

Kökets verktygslåda är nu uppgraderad med ett par riktiga höjdare! Mmm... Och jag som gillade att laga mat redan innan... Kommer att bli magiskt nu!

Avslutade gårdagen med ett skönt träningspass med bästa Anki på Kasamgaraget! Känns lite här och där och det gör lika gött som vanligt! Tack! Fortsatte sedan med jobb hela kvällen för att få en planering och en offert klar till dagens möten. Kändes gruvsamt eftersom jag själv tycker att det blev lite dyrt men den gick hem och nu kan jag jobba vidare utifrån detta. Känns bra!


Idag har jag haft ett företagsmöte med kund och sedan åkte jag ner till teatern. Passade på att hälsa på i bygget eftersom det nu är sista skälvande dagarna med Norrländsk Passion! Man vill ju suga ut det göttaste även där!


Utanför teatern stod två av rökarna - ett snart försvunnet släkte... De ville vara med på bloggen så vad gör man? Haha! 


De ville också att jag skulle ha med en selfie... Och min middag med alla detaljer och upplägg... Haha! Men det blev inget sådant idag trots att köttfärssåsen smakade superbra!

Hem och jobba vidare och ikväll så drog det i mig... Måste ner och se andra akt... Haha! Kallt ikväll... Många hade klätt sig för lite och huttrade i pausen. Själv fryser jag ju nästan aldrig så det gick bra. Man blir ju varm inombords av alla dessa fantastiska människor och prestationer!


Cay fick dirigera ikväll! Måste dokumenteras!


Och Aslaks dikt på svenska, samiska och persiska är en favorit!


Musiken i föreställningen är fantastisk och både Cay och Nina har skrivit helt otroligt fina stycken! 


Men föreställningen tog slut även ikväll... Tack alla! Ni är så bra!
 
Nu har jag jobbat en stund till och känner att sömntåget är på G! Bara att åka med!