Sjukt Glad Midsommar!

Det blev inte som vi tänkt idag men det blir bra ändå. Maken har någon magåkomma som visserligen är på bättringsvägen men ändå utesluter något riktigt firande hos kompisar! Ja, kontentan är väl att de nu slipper bli avbrutna (haha!) och får äta uta' tusan! Här blev det lugnt och stilla och jag tror, om man ska tänka lite vuxet, att det också var vad jag behövde.

Men vi har inte varit utan underhållning... Förutom TV-bilder på Costa Ricas glada förbundskapten så har ju vädret också växlat! Haha!
 

Intressant start i morse! Det hade inte bestämt sig...


Men här hade jag förhoppningar...


Kanske ändå...


Eller...?


Hagel?!! Men vad i...? Kändes inte stabilt!


Till och med Kungsörnen vände oss ryggen...


Men ta-daa! Några minuter senare var vi med i matchen igen!

Lite bråk med stationära datorn som vägrade starta, lite läsning och lite matshopping piggade upp och vi bestämde oss för att försöka äta i uterummet i alla fall. Ja, jag åt och maken försökte... 

Men sommarmat är inte det sämsta! Nu har jag fått både sill och ägg och jordgubbar och det räcker långt! Han mår lite bättre och jag ska sätta mig och skriva några rader eftersom jag fick ett par idéer till min monolog. Kreativiteten tar aldrig rast... 
 
Ha en fortsatt fin Midsommarhelg alla glada! Har vi tur får vi sol imorrn och i så fall ska jag tvätta dra-på-lakan! Jag är en mycket sjuk människa... Haha! Nej, jag vill bara testa det här viktricket: 
http://www.expressen.se/leva-och-bo/sa-latt-trodde-du-inte-att-du-kan-vika-lakan/
Funkar det ska jag rapportera!