Nu börjar det!

Snabba ryck när dagen började med lite pappersjobb och sedan iväg för att tömma Blomsterlandet på blommor och sedan förbi Maxi för att förstöra lite mer pengar. Höll på att nita ett par pensionärer som passerade...

Skulle backa in på en ficka och mitt i svängen ser jag att det kommer ett äldre par gående. Noterar att kvinnan viker av på min vänstra sida och fortsätter backa - men då har mannen gått på höger sida... Tur att man har backsensor! Går man verkligen bakom en bil som backar in på en parkering? Ja, inte jag i alla fall! Men pensionärer är väl stressade... Haha!

Sedan iväg för att äntligen klippa mig!
 

Här ser ni varför... Nu kan det bara bli bättre! 


Taadaaa! Visar t o m upp en rakad armhåla... Haha! Nu blev det nästan för kort men jag vet ju att det växer helt sjukt fort så snart klagar jag väl på längden igen... Jag måste skaffa mig ett liv! 


Åkte sedan ner på teatern för en budgetgenomgång men började med att träffa ett gäng på Nordanå! Nu börjar det dra ihop sig på riktigt för idag kom tältbyggarna!


Och precis som resväskan brukar "kräkas" så fort man öppnar den på ett hotellrum så vällde det ut prylar ur långtradarna! Två stycken kommer med tältet och tre stycken lite senare i helgen med själva dekoren och innehållet! Ikväll byggs det för fullt i Kiruna för Norrländsk Passion!


Och det här mina vänner är fästpunkterna i trossen. Typ... Så nu vet ni! Haha!


Tage var givetvis med! Hur skulle det annars gå? Jag är så nöjd över att slippa hållfasthetsberäkna och markplanera... Man kan inte vara bra på allt.


Och här har ni då mannen bakom "Parkbrothers" som levererar dessa gigantiska tält! Han heter Sven Park och jag var övertygad om att det var en äldre herre... Förväntade mig att vi skulle ta i hand men jag fick stora famnen! Skönt med go'a gubbar! Lämnade dem dock ifred för att åka till teatern.


Fransesca har inrett sitt rum i rosa! Och så här pigg skulle jag inte ha varit efter ett styrelsemöte mellan 10.00 och 16.00! För länge... Men bra jobbat!

Satte mig med Ylva för att gå igenom budget och resultat. Stämmer ganska bra och de stora posterna som kommit in håller sig inom ramen! Skönt! Det tog dock några timmar så först efter 21.00 var vi klara och jag svängde förbi Nordanå igen för att ta lite bilder. Gubbarna hade sagt att de skulle jobba så länge det var ljust ute och vi skrattade bara och sa; Grattis! Haha! 


Nu tyckte de dock att det mörknat så pass att de kunde gå hem... 


Stolparna är uppe och de här tältpinnarna går inte av för hackor!


Rejäla doningar överallt!


Allt förberett inför morgondagens tältuppsättning! Undrar om de bara slänger över duken eller? Haha! Nordanåteatern ser väldigt liten ut i sammanhanget.

Nu vajar i alla fall Västerbottensteaterns flaggor längst upp på stolparna! Det blir bra det här och massor med biljetter är sålda. Skynda och fynda innan det tar slut! Norrländsk Passion får man inte missa! 
 
Sängen får man inte missa heller så nu går jag dit! Sov gott alla!