Jobb och premiär!

En tvådagars igen... Doesn't time fly when you're enjoying yourself? Haha! Ja, det har inte bara varit nöjen - men så långa dagar att bloggen fått stå tillbaka. Den är lite sur nu men jag lovar att ta hand om den bättre framöver... ;)

I måndags var det logistik (igen) och planeringsjobb för min del. Sedan iväg för att kolla hur bygget gick i tältet.
 

Full fart och allt på G! 


Otroligt duktiga tekniker!


En del lite mer livsfarliga än andra... Men Ove har både sele och hjälm!

Jag blev där så länge att jag höll på att missa träningen men hann precis till ett jättebra pass på Kasamgaraget som ju Anki kallar sitt nya ställe! Efter passet fick hon (som älskar grodor) också en present från de som varit på hälsoresa till Turkiet:


Haha! Det sötaste linne man kan tänka sig! Passar bra ihop med Yogagrodan hon fått tidigare. Fortsatte sedan med jobb när jag var klar och åkte till spelplatsen för att mäta upp staket mm

Igår startade jag redan på morgonkvisten med utvärderingsmöte på Västerbottensteatern. Nja, det var kanske inte en komplett utvärdering med alla men en genomgång med regissören om hur arbetsprocessen fungerat.


Fina Olle var ju på plats för att se Skellefteåpremiären och vi hann också surra en stund efter mötet. Och kika på bygget!
 
Sedan hade jag bokat in eftermiddagens med Världens bästa Åsa för planering och skrivjobb! Hon kom också överraskande nog med en födelesedagspresent! Det var den finaste man hade kunnat få:
 

Ljusstaken! Denna fantastiska skapelse som jag gav bort till Åsa senast! Jag förstår ju hur svårt det var för henne att skiljas från den och blev därför extra rörd över att just jag fick den. Har hon tur kommer den att dyka upp fler gånger. Det är den bästa! Haha!


Jag fick också Goliatmusseron som hon plockat ifjol och det blev starten till en kalasmiddag! Torskrygg med grönsaker, grädde och ost i ugnen och till detta ett svamp- och grönsaksfräs med otroligt goda smaker tack vare hennes lyxingrediens!

Efter middagen bar det av igen för att se föreställningen. Jag vill ju gärna vara på plats om det händer något eftersom jag ju är den som har koll på så mycket. Jag tror att jag är rätt tydlig men det är ändå bra att kolla att alla uppfattat rätt. Och det gick hur bra som helst!


Lite koll innan föreställning efter körens soundcheck!


Lite producent mitt i bygget innan det var dags att gå ut och möta upp maken, Åsa och Mie!


Ulf hade redan kommit på god fot med Olle!


Glada, fina killar!


Och sedan drog föreställningen igång och det var fullsatt! Efter några minuter gick strömmen till mixerbordet och vi fick ta en kort paus medan alla tekniker sökte efter felet. Skådisarna hanterade situationen galant och återupptog sedan föreställningen utan problem!


I pausen hängde jag med maken och mina glada vänner! När ni ser dem så förstår ni ju varför jag älskar dem! Vi skrattar så mycket tillsammans!


Ibland mer än lovligt...


Den enda risk jag befarar med de här två är ju att man kissar på sig... Haha!


Nära? Haha!


Puss å kram finingar och Tack för att ni följde med! 


En passerande luftballong fick avsluta gårdagens fotografering! Och jag fick med svalan! Haha!
 
Idag är jag trött men har börjat med mail och telefonjobb redan från sängen och på den vägen verkar det vara. Största glädjen är dock att Oskar kommer hem och sover i natt! Lovely! Nu mer jobb!