Another day in paradise!

Sov som en kratta med vakentid mellan 03 och 06 men det gööööööööör ingenting när vädret är så här fantastiskt! Jag skulle lätt kunna ha det så här sex månader! Eller mer... 


Another day in paradise! Lovely! 

Men jag hade ju planerat in en jobbdag och då är det bara att ta tjuren vid hornen! Det händer saker varje dag i projektet som ombokningar, teknikfrågor, logistikfrågor, planering mm så man slipper liksom inte undan. Men jag försöker hålla det på en lämplig nivå så att jag också ska hinna annat. Idag blev det väl en 50/50!


Jag trivs ju i solen och har god syn på nära håll så det funkar att sitta ute åtminstone ett par timmar. Det känns lite lättare då. Hann rätt långt med nästa projekt också och det känns bra. Nu ska jag bara beta av juni månad och sedan blir det välförtjänt ledighet!


Lagade en gammal favorit som jag nästan glömt bort idag. Maken hade åkt till farfars och jag insåg att jag måste planera någon sorts middag.

Tog ut köttfärs ur frysen och i samma ögonblick som jag la den på diskbänken tänkte jag; Hamburgare med fetaost, oliver och rödlök i smeten med grillad zuccini istället för bröd! Det här gjorde jag rätt ofta förr men det är säkert 10 år sedan... Hur kommer man plötsligt ihåg saker så där? Ja, det var i alla fall lika gott som vi minns det! En enkel höjdare på grillen!

Längtar efter fler soldagar med grillat! Längtar efter fler lediga dagar men nästan vad som helst eller ingenting! Haha! Tror inte att jag kommer att behöva särskilt mycket input när semestern infinner sig. Kommer bara att hoppa högt av glädje - och det trots att jag har världens roligaste jobb! 


Så här högt kanske? Bilden är från vår tripp till Sundsvall och maken måste ha hittat en bra vinkel. Det ser faktiskt ut som om jag är lite spänstig! Haha!

Nåja, jag längtar också efter nya projekt och det ska jag och Åsa dra igång snarast! Men lite vila innan dess känns inte helt fel heller! På tisdag ska vi sitta hela eftermiddagen och sedan har jag bokat biljetter till första föreställningen av Norrländsk Passion i Skellefteå! Längtar efter alla goa' människor! Jag älskar människor! Och sömn... Haha! Det ska jag ägna mig åt nu!