Träning igen!

Vaknade i Åsas stuga på Renön och vi hade lite mysmorgon med kaffe och skrivande för min del. Det är så skönt att bolla idéer och innehåll! Sedan skulle Åsa packa lite så jag och Alma gick en långpromenad ut till hamnen.
 

Inte lika fint väder idag men härligt ändå och fortfarande sol mitt på dagen!


Alma bryr sig inte om att det blåser lite utan tog ett bad även idag!


Hon är som en liten "männisch" och fattar precis vad man säger! Ja, om det inte dyker upp nåt intressantare förståss... Haha! 


Vi gick också en sväng ute på bryggan för att se om Åsas bror Lasse var på plats.


Alma luktade sig till rätt båt på en gång men han måste ha varit iväg på något ärende. Båten är i alla fall hur fin som helst! Hann också träffa Kent som jobbar åt Sjöräddningen och även har verkstad och fik därute! Han är en kul prick som man kan stanna och slänga käft med!


Sedan sprang jag sista kilometern hem och kände mig så nöjd! Ännu mer nöjd blev jag över att den kommande timmen skriva min monolog klart! Nu har jag skickat den vidare för fler synpunkter och det känns bra! Åtminstone tills alla svarat... Haha!


Sedan dök Åsas fina son Simon upp för att bistå med dator och äta lunch! En riktig svärmorsdröm det här... :) Tyvärr redan upptagen sedan flera år tillbaka - för den som nu fick idéer... Haha!

Hem igen och ikväll var det dags för ännu ett träningspass i Boviken. I regnet... Tur då att själva "Tränerskan" har altan - med tak. Kanonbra pass och jag blev genomsvettig för andra gången idag! Det var också så skönt luft därute efter regnet att man hade kunnat stanna och campa lite. Tyvärr var det antingen fullt - eller förbjudet! Haha!
 
Bra dag! Färdigskriven! Tränad! Duschad! Fått vara med fina Åsa (Tack vännen!!!) och nu blir det soffan! Nice!