Svettigt - men skönt!

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm dag i bilen igår! Så varm att vi beslöt oss för att köra hela vägen till Göteborg för att slippa ännu en dag i bilen! 


Raaaaaaaka spåret! Något matt i blicken... Jag blev oerhört trött så Ulf fick ta hand om den längsta körningen och det tackar vi för!


Vackert på vägen! Ja, jag tycker att även vindsnurrorna är prydliga!


72 mil senare... Varmt och gott i hjärtat också eftersom vi var framme!


Kobbarnas väg och kärlekarna! Så härligt att få krama om er igen finingar!


Och här skådar både pappa och sambo Emilias finurliga lampupphängning! Jag nöjer mig med att säga: Snyggt jobbat gumman!


Idag kunde vi därför ta en rask promenad till Delsjön! Tre svettiga kilometer senare var det bara att kasta sig i badet! Nice!


Det blåste lite så vi njöt av sol, läsning, medhavd lunch och bara tog det lugnt!


Ja, jag offrade mig också och tog en glass. Det är ju ändå semester!


Hittade ett vattenfall på vägen hem genom skogen! Stort!


Nej, väldigt litet! I ett dike... Haha!


Men det är väldigt fint i skogarna och massor med promenadstigar så vi ska ut igen. Nu bär det dock av till ungdomarna för middag. De har ju jobbat idag så vi har haft det tuffa jobbet att sola och bada åt dem också! Gick fint!