Semester!

Att ha semester är väl att kunna bestämma sig för att inte göra någonsting alls? Det är i alla fall vad jag gjort idag och jag är sjukt nöjd över resultatet! Haha!

Helt underbart väder och bara ett par snabba ärenden på förmiddagen - sedan solen och en bok. Kändes precis rätt idag och jag har inte ens dåligt samvete. Jo, jag hade det en kort stund men då gick jag in och gjorde en sallad till middag och ställde in några saker i diskmaskinen... Nu har det gått över! 

Jag har med andra ord varit lika handlingskraftig som jag var igår... Jag ser ganska nöjd på den här selfien - och det var jag! Då också!

Ikväll ska jag faktiskt betala ett par fakturor och skriva lite på min monolog men det kan man lätt stå ut med när man fått ha det så här bra! Saknar dock ett vatten... Nån som vill att jag ska komma och bada? Haha! Jag är ju uppväxt vid en sjö och vi badade jääääääämt! Från 3 juni och framåt! Premiären skedde alltid på min födelsedag och då fick det vara vilket väder det ville... Lite annorlunda har det väl blivit med åren. Med barndomens mått mätt skulle jag väl kalla mig badkruka idag - men det kan också bero på att jag saknar en sjö...

Nu kom maken hem från jobbet och vi ska äta lite middag. Det blir väldigt få bilder nu men det enda jag kan fota här på altanen är mig själv och det tror jag att ni klarar er utan. Det får räcka med en från gårdagen. Svärsonen har taggat mig på Facebook. Han har nog noterat sedan länge att jag är Queen of selfies... 

Haha! Puss på dig Abbe!