Mitt livs runda!

Bra dag! Helvetes varmt och fuktigt! Man tappar stundom lite energi men vi drog en stund på stan och då får man ju genast lite ny! Med ett par påsar i näven kan man bli hur glad som helst! Haha!
 

Åt god lunch på Kungstorget! 


Och kikade på många roliga människor som passerade! 


När vi kom tillbaka i afton så ville inte himlen bestämma sig för regn eller sol så det blev lite av varje.


Men vi deppade inte över några regndroppar. Vi fick ju besök av kärlekarna! Vädret var dock lite ostadigt så vi bytte den tänkta kanotturen mot minigolf på campingens äventyrsbana. En utmaning för tålamodet...


Men jag överraskade med at göra min bästa runda någonsin! Måste ha berott på sällskapet!


Maken målmedveten!


Och bollen rullade rätt ofta också min väg!


Emilia har snyggaste stilen i boots på banan!


Hon puttar också på ett intressant sätt! Haha!


Svåra banor men kul upplägg! Ja, det kan jag ju säga så här efteråt när det gick bra... Haha!


Alla puttar blev väl inte alltid så lyckade...


Medan andra var lysande!  


Maken tog hål åtta på två slag...


...och jag gjorde hole in one! Det var fan i mig första gången! Haha!


Nästa gång var det Emilias tur! Snyggt!


Glada tjejer vid halva rundan!


Hennes segerleende rack länge... :)
 

Och kroppsspråket är intressant. Om man lutar kroppen går bollen lättare i då?


Eller är det bättre åt anda hållet?

Ulf ser tveksam ut när han slagit...

...men slutar alltid som vinnare! Jag känner mig dock lika glad eftersom jag aldrig spelat så bra! Kul kväll med ungdomarna och nu blir det en tidig kväll och full fart imorrn igen!
 
Tack för fint sällskap, många skratt och en härlig dag alla!