Meeeeeeeeer...

Mera sol, mera läsning och mera vatten! Gillar verkligen semesterns väderutveckling! Jag slappar ordentligt när det är så här även om jag nu börjar känna visst dåligt samvete över att allting annat stannar av... Borde stöka i trädgården, torka mer fönster och städa... Men vem vill det när solen strålar och temperaturen stiger upp mot 27 grader? Inte jag i alla fall!

Fast jag har ju en del jobb som ligger på. Som egen företagare är det svårt att stänga av helt men jag kan å andra sidan vara ledig ganska länge... tror jag!
 

Igår kväll gick jag ut för att kolla in den polishelikopter som flög över vårt hus flera timmar... De måste ha sökt någon men jag fick ingen bild av den. Såg dock att månen var alldeles rund. Maken läser nu på nätet att det i natt kommer att vara "Supermåne" och att den aldrig ligger så nära jorden som nu. Måste väl ut i natt också! Eller så sover jag... Haha! 

När det är så här varmt vill man inte heller stå vid spisen så vi tog en promenad till Maxi och handlade sallad och grillad kyckling. Snabbt och gott!


Men den här snälle mannen bjöd mig också på en mjukglass och det kunde jag inte säga nej till... Försöker ju avstå socker men ett och annat avsteg måste göras! Det är ju ändå sommar.


Skulle avsluta med en selfie men maken kom med lite nya idéer som han nog lånat av sonen och jag gick igång alldeles... Jag gör ju gärna det!


Med en bild av sin egen mun kan man göra en del roliga selfies. Svårt bara att hitta rätt när man inte ser själv...


Vissa blev lite roliga...


Andra ganska misslycklade... Haha! Ja, bilden slocknar ju... 


Liten haka...
 
Och stor! Haha! 
 
Ja, man har ju inte roligare än man gör sig... Och jag är bara så otroligt barnslig! Haha! Tog säkert 40 bilder av vilka jag kunde ha användning för fem... Men nu har jag inte tid att larva mig mer. Jag ska skriva ett par timmar och sedan är det tydligen nån fotbollsmatch på TV... En till! Tjolahopp!