Smakfullt?

Heldag vid datorn slutade 20.00... Herregud, var tog tiden vägen? Men det är väl så där när man har roligt? Och reviderar budget... Haha! Näe, jag har inte haft askul, men bollat siffror hit och dit och försökt att få till listor på allt som gäller turnén. Inte klart ännu men på G.
 
Det kommer ju att vara mer än 50 personer på scenen och 37 av dem turnélägger vi med bokningar och annat. Inte lätt när vissa anländer ena dagen och andra nästa. De bor i dubbelrum vissa dagar och andra inte - och absolut inte med samma personer... Haha! Men nu har jag fått ordning på det också!
 
Men det är något som saknas... Kanske känns det så för att jag aldrig kom mig ut idag? Borde ju ha handlat och gjort lite ärenden men jag känner att det här jobbet måste göras och när klockan blev åtta vill man ju se "På spåret"... Har få favoriter i TV och det gäller att passa på.
 
Efteråt fick jag tyvärr nästan kväljningar när Olle Jönsson från Lasse Stefanz klampade in i Skavlan med en hatt på skallen som såg ut som en korsett... Fy för... Jag har lagt upp en bild på FB. Det får räcka. Har hellre en bildlös blogg än en smaklös...
 
Om jag säger att den här är smakfull så förstår ni...
 
Nej, det får bli mer en annan dag. Jag har gjort en köttgryta ikväll - eller den har ju gjort sig själv - men den blev otroligt god på kort tid! Och inte alls smaklös! Tack för bra älgkött lillebror! Nu lite Homeland och sängen. Har nog jobb så det räcker hela helgen! Tjolahopp!