Partykväll!

Ja, nu låter det väl mer party än det egentligen är - men syrran har i alla fall fest och jag är med på ett hörn - barnhörnet! Haha!

Annars började väl dagen inget vidare och jag vaknade med en enorm magsyra... Fick t o m ställa in träningen eftersom det blir svårt att ta ut sig när det känns som om allt ska komma upp. Men det blev bättre (mindre kaffe...) och jag kunde därför fortsätta dagens plan och åka iväg till partyt i afton för att vara barnvakt till gullungarna!


Här är det samling kring babysittern! Såna här gånger är det nästan så att man behandlar My som äldre än de 4, 5 år som hon faktiskt är. Hon är så gullig och hjälpsam och ansvarsfull hela tiden.


En riktig storasyster! Partyt pågår två trappor ned i en samlingslokal på markplan vilket är perfekt nu när Max inte är så stor. Här hade jag och My hämtat mat som smakade fantastiskt! 


Max skötte sig också fint under middagen och kostade på sig ett leende eller två. Måste dokumenteras! MEn han blev ju less mitt fotograferande till slut:


Gimme' a break va!

En stund senare inledde han kvällens mest arga period. Han blev trött och hungrig och inte alls intresserad av att äta flaska som ju var det enda jag kunde erbjuda... Vi fick tillkalla mamman och göra en tömning...
 

Men sedan blev det lugnt och jag och My hann spela spel och mysa i hennes rum med Max på en filt på golvet!


Hon ville t o m att han skulle sova i hennes säng - eller åtminstone ligga och mysa ett tag. Jag troooor att hennes tålamod kanske inte hade räckt hela natten...


Hans hade definitivt gjort det...


Puss å kram lillebror!


Men sen blev det "party on" och där tyckte jag att det var dags att bryta... Tråkmoster! 

Och nu sover My så gott, Max tittar på film med Ashton Kutcher och jag bloggar. Lugnt och fint!

Och på partyt ett par trappor ned var det också skön stämning! Jag hann gå in som vikarie för syrran även där ett par minuter medan hon ammade! 

Nu påkallar unge herrn min uppmärksamhet ige!n So long!