Jobb å träning!

Gick och la mig tidigt igår. Hjälpte ju föga... Gick varken somna eller stiga upp! Nåja, jag har varit igång med lite jobb och annat pyssel här hemma. Hade tänkt ta bort julen men dit rack inte energin - eller tiden. Måste ju hinna undan lite måsten först - arbetsuppgifter som jag hade tänkt göra undan innan jul men tvingades välja bort. Tiden med familjen ÄR viktig! Jag mjukstartar dock jobbveckan med två halvdagar så att jag snabbt kan ta helg igen! 

Träningen är dock inget jag fuskat med. I afton var det dags för ett nytt pass igen och även den här gången var det Felicia som plågade, nej peppade(!) oss! Ett stenhårt ben- och corepass gör nu att kroppen känns precis lagom mör. Det är en skön känsla att ha lite träningsvärk!
 

Och se så glad man blir! Anki är lite skadad men kommer så sakta tillbaka och det ser vi fram emot! Nu återstår några av de extrapass hon lade in mellan jul och nyår innan vi börjar med våra vanliga rutiner och då hinner jag ett par svängar på 360 också.

Det är skönt att röra på sig och nu gäller det väl att se över kosten också så att jag kan ladda för Beach2015 eller nåt! Haha! Nej, huvudsaken är ju att man mår bra och tar hand om sin kropp - och det känner jag att jag gör mycket bättre idag än för tio år sedan! Bara att fortsätta! Ha en bra kväll alla och gläds åt Juniorkronornas härliga framfart! Där har det minsann inte fuskats med träningen...
 
Nej, man kan faktiskt inte bara tänka som min figur "Emma" som när hon fick uppmaningen att börja träna: "Sporta? Men varför ska jag börja sporta? Vad ska jag med en massa idrottspriser till...?" Haha!