Äta, sova, träna!

Bra dag! Vaknade för tidigt men kollade av mailen, insåg i ett av svaren att jag sparat in 300 000 åt projektet, log nöjt och unnade mig att somna om! Gårdagens arbete gav i alla fall viss frukt! Så det blev en sen start på dagens jobb men det passar mig. Första möte var inbokat efter lunch - perfekt!
 
Det blev ett par timmars resonerande med kollegan Jonas om fördelning av arbete, idéer, motivation för medarrangörer och som avslutning lite allmänt surrande om vad som är på G i projektet - kändes riktigt bra! Vi har ju jobbat tillsammans så många år tidigare att det inte är särskilt komplicerat.

Ett par små ärenden på stan, en sväng förbi lastbilen från Jokkmokk som stod på torget och sålde renkött (kan man ju inte missa!) gjorde att jag blev lite sen till aftonens träningspass. Hade tänkt hinna både Core och Indoor Walking men insåg att inte ens jag kan köra så fort genom stan... Valde att lugna mig lite och köra bara det senare. Det betydde också att jag istället kom dit lite för tidigt... Bra vänding va? Haha!
 

Jag var t o m först! Tycker också så här i efterhand att fotoljuset i salen är perfekt. Lite mörkt och murrigt... Haha! Fick sällskap av Paulina och Jessica idag och hade bättre ork än någon gång tidigare! Yezz! Bara att fortsätta! Men på söndag är det Yoga som gäller. 

Fick frågan om varför jag är så glad när jag tränar? Ja, för det första är jag ju nästan alltid glad och sedan frigörs massor med endorfiner som är värsta uppåttjacket så det blir bara bättre/värre (för att citera Anki)! Haha! Ni måste testa! 
 

Och i receptionen får man glada tillrop av Patrik när man passerar: "Är du här nu igen?!" Haha! Fast bäst gillar jag ju hans "Har du tagit dykcert?" när jag kommer åter med glasögonen immiga av svett... 


Skönt var det i alla fall att röra på sig eftersom jag gjorde en konstig middag. Vi hade tänkt äta lite av den gravade renen till förrätt men det slutade med att det blev en hel tallrik med olivstekt surdegsbröd, brieost, renkött, sallad och balsamico. Sen var jag mätt...


Usla bilder idag så jag lånar en rolig av Bosse Fuhrman som publicerade den här på Facebook när han rapporterade från en nattklubb i Marmaris. Annika Bray hade kommenterat och tyckte att det såg precis ut som siluetten av Emma och jag är benägen att hålla med! Kul! (Men Emma hävdar bestämt att hon aldrig var där...)


Avslutade dagen med att gå in på Berättarfestivalens sida och anmäla mig till den här utmärkta konferensen! Ska bli spännande med lite input och roligt att få lyssna på andra ett par dagar! Dessutom kommer min vän Stina Oscarson att hålla föredrag! Kul! Anmäl er ni också:
http://www.trippus.se/web/presentation/web.aspx?view=category&evid=2r9FCBRNxaI2yZKLVKP2BQ==&ecid=ruyXPhYplcxK6+tKQ8VwOw==&ln=swe&template=Desktop


Det här ska bli kul och samtidigt inleder Norrländsk Passion repetitionerna så mars månad kommer att bli fullbokad! Läs mer om programmet på: 
http://berattarfestivalen.se/

Nej, nu måste jag sluta surra. Jag ska titta över programmet till morgondagens Näringslivsgala där jag och Åsa ska underhålla. Var? I Boden! Jag har då för tur som får se nästan hela världen...