Listigt...

Jobb som vanligt men en ganska lugn förmiddag. Jag vill ju gärna ha det så... Roligt lunchmöte med Jonas, Evelina och Patrick i juryn för Instagramtävlingen #norrländskpassion. Fiiiiina bilder har kommit in så det var inte lätt men vi kom ganska snabbt överens och nu är det klart!
 
Sedan iväg på teatern för att sätta mig med nästa Jonas som är scenmästare för att gå igenom turnén, prata lokaler och ringa in problem och naturligtvis också lösningar! Och precis som vanligt betyder det att jag går från ett möte med en lång lista på saker som jag måste göra listor på... Haha! Jag tror aldrig att jag har gjort så här många listor på folk, tider, platser och åtgärder i någon produktion. Men man måste ju vara tydlig när det är så många inblandade! Listigaste projektet hittills!


Passerade också teaterchefens rum och hon har gjort en smart installation av Skellefteå-loggan med ljuslist på baksidan! Snyggt! 
 
Fortsatte sedan jobba hemma och tog paus för att fixa mat och hämta syrran som jag lockat med mig på Indoor Walking! Jättekul! Hon var lite stressad över att lämna bebben som brukar ladda med mycket mat på kvällen men det gick alldeles utmärkt. Jag minns själv hur kul det var att lämna hemmet en stund och bara vara vuxen.
 

Såg också den här roliga bilden på Facebook och skrattade gott åt både mina och andras statusuppdateringar och selfies! Jag blev förresten utsedd till Queen of selfies idag! Måste vara min första sporttitel? Hahaha!

Och när vi då gick på gymmet var jag ju tvungen att Instagramma... Allt som är förbjudet, fel eller opassande blir naturligtvis extra roligt! Så är det bara...


Syrrorna på träning! Extra glada över att få vara på Facebook och i bloggen?

Efteråt var vi dock så galet svettiga och högröda att jag tror att den här snurriga oskärpan blev heeeeelt perfekt! Eller hur Malin?
 
Nu ska jag fortsätta med mina listor ett tag till. Håller på med lokalspecifikationer och måste vara koncentrerad så ni kan inte hänga med... Haha! Ja, jag är då för rolig... 

Ses imorrn! Ny dag, nya listigheter!