Väntar i värmen...

"Det är inte lätt att vara fet i hettan" var väl strofen från historien om mannen som såg den otroligt tjocka kvinnan på bussen och råkade blanda ihop orden... Haha! Jag tycker också att det är varmt nu och skyller kanske inte min kroppsvolym på att det känns lite svettigt. En annan som haft en betydligt tjockare och varmare sommar är min vän som såg ut så här igår:
 
Finaste Anna med världens sötaste mage! I den ska det enligt ultraljudet ligga två bebisar och i skrivande stund är det dags för planerat kejsarsnitt. Oj, vad jag håller tummarna att allt ska gå bra! Längtar efter att se underverken och att krama om lilla mamman!
 
Jag plågar mig också lite extra med att sitta ute och göra lite ekonomijobb i värmen. Man kan ju inte vara inomhus även om jag gjorde goda försök igår. Låg länge och väcktes av lillebror som kom och fikade. Trevligt att träffas och peppa honom lite efter första halvdagen på jobbet. Sedan fick jag någon sorts energikick själv och städade upp i köket och storstädade badrummet. Hade smart nog duschat innan och det var så att säga ogjort när det var klart... Sedan blev det inte så mycket mer än att hämta bilen från rep och laga middag.
 
Lättjan brer ut sig idag och jag ska försöka utnyttja att jag faktiskt har semester igen! Det är lite knepigt när andra börjat om att jobba. Man får mail och det är en del saker som måste åtgärdas när det gäller mitt förra projekt. Jag tar det dock lite piano och sitter i solstolen och läser emellanåt. Borde stänga mailen hela augusti för att komma tillbaka men jag tror att jag är för nyfiken... Haha! 
 
Just nu går jag ju också i väntans tider så jag är lite rastlös... Hör av dig nu Anna och säg att allt gått bra! 
 
 
 
#1 - - Lena j:

När kommer bebisarna? Idag?! Janne undrar oxå ( som jobbat m Anna på MoröBacke)!

#2 - - Anna:

Jo nu har de kommit ut i det fria! Lycka !!!

Svar: Vilken glädje!!! Vi är många som hållit tummarna och nu ställer upp som hjälpredor! Grattis och kramar till heeeela familjen!!! ❤️❤️❤️
Monica Lindgren