Tillbaka i etern!

Ny energi, nya krafter och framför allt: Ny router! Tack Peter! :) En hel helg utan blogginlägg men det måste få gå det också. Jag har faktiskt haft fullt upp med möten, konferens och en första provföreställning av min nya monolog! Spännade!
 

Här är finaste Kågis redo för en soundcheck och det gick som vanligt alldeles lysande! Inte så mycket förberedelsetid och rep men han är ju bara så bra att ha vid sin sida! Allt blir bra! Jag ska jobba vidare med innehållet men det kändes fantastiskt att få det gensvaret på en intern tillställning så det kan nog bli något framöver!

Annars har jag mest svettats i denna fuktiga värme men det är ju ljuvligt att vi fortfarande har så varmt! Nu ser jag fram emot mer semester då den gångna veckan har inneburit rätt mycket jobb. Dags alltså att ta hand om huset, städa och stöka, rensa förråd och få någon slags ordning igen! 

Hösten är ju snart här och det blir man varse när det börjar komma nya kataloger...

...som den från IKEA! Får mail där de frågar om jag är Höst-Redo? Njaaaa... Jag ska nog ha lite mer sommar först!
 
Nu ska jag sova gott i natt då vi passade på att parkera bilen på Forslunds redan ikväll. Den ska få nytt hjullager - och jag ska få sovmorgon... Haha! Det behöver jag då jag också kommer att bli nästan 7000:- fattigare lite senare på dagen... Bara att ladda för mer jobb i höst!
 
Hoppas att alla har haft en magisk helg! Vi fick ju ha Oskar och Lisa hemma ända till lördag och nu fick de också en av bilarna med sig tillbaka till Luleå då maken har köpt annat. Gissar att de kommer att gilla att storhandla framöver! 
 
Nåja, soffan kallar! Ses imorrn!