Slutsemestrat!

Sitter lite vemodigt och börjar dra i en del jobbtrådar och svarar på mail som kommit in den senaste veckan. Ja, det är oåterkalleligen slut på semestrandet och idag har också barnen åkt hem... :(


Frukost med hela gänget innan Oskar och Lisa åkte norrut då Lisa skulle jobba idag!

Det är bara så mysigt att ha alla hemma och vi har njutit maximalt! Synd att maken hade jobbhelg men det är inte mycket att göra åt. Då får man ta till tillfällen som frukost. De fixar ju det mesta själva så jag behövde bara kravla mig upp ur sängen... Nog så svårt efter en natt med vääääääldigt usel sömn! Därför återgick jag till sängen och steg inte upp förrän efter lunch... 

Lite middagsfix och sedan såg vi en film som avslutning innan det var dags att åka ut på Falmark. Kändes tråkigt och det var lite tryckt stämning då Emilia precis sagt hej då till alla kompisar - och särskilt till Maggan som kamperat med henne i Göteborg i fyra år men i höst börjar plugga i Umeå... Jag förstår att det kommer att bli tomt! 


Finaste Emilia och Abbe! Så fantastiskt härligt att få rå om er igen! Älskar er och kommer snart ner och hälsar på igen! Annars ses vi väl inte förrän till jul... Nääääe....

Jag tycker att det är tråkigt att inte kunna samla familjen mer än en dag på sommaren och kanske två till jul. Vi har alla så olika jobb och bor på olika ställen att det är knepigt att få ihop det. Det är tur att det är så fin stämning när vi verkligen träffas! Och jag kommer att åka runt lite i höst - pass på ungdomar! :)


Ja, jag smög lite på dem med kameran när de gick in... Värsta paparazzin! Men så har jag också massor med bilder att njuta av andra dagar!

Som den här! Så mycket kärlek på en enda bild! Vi har, precis som alla andra förldrar, världens finaste barn och kärleken till er är enorm! Massor med kramar och välkomna hem igen! 
 
Nu måste jag börja jobba så jag får annat att tänka på...