Motion och mera mys!

Sköööön dag! Att bli väckt är ju normalt inget jag gillar en lördag - men om det innebär frukost med hela familjen så är det mer än OK! Faktiskt helt otroligt roligt! När man dessutom kan sitta i nattskjortan länge eller lägga sig en stund i sängen igen så är det bättre än bra!

Kände att engagemanget var stort idag och satte mig för att blogga om läget i Gaza. Måste försöka intressera mig mer för vad som händer i världen! När det var gjort så åkte Emilia och Abbe för att äta lunch med kompisar på stan och jag fick glädjen att hänga med Oskar och Lisa för en Broarna runt Viktoriabron-Lejonström. Härligt väder, skön prommis med lite spring och fantastiskt sällskap! 


Happy! Och lite svettig... 


Sedan njuter jag i fulla drag av att se alla äta lite mellis, dricka kaffe i soffan och bara finnas hemma och mysa! 


Omgiven av kärlekarna är det bästa som finns! 

Medan maken jobbade klart så fixade vi grillmiddag med lammracks och oxfilé, myntayoghurt, bakad getost, sallad och rostad potatis för att avsluta dagen men middag i uterummet!

Heeeeela familjen samlad! Underbart!

Ifjol hann vi bara vara tillsammans för gemensam middag en enda kväll under sommaren och jag trodde det skulle bli fler i år - men nu blev det likadant och då gäller det istället att njuta fullt ut av varje minut!

Sedan hittade de var sin ljusstake bland makens egentillverkade (han har ett "tag själv lager") som de nu ska ta hem till Luleå respektive Göteborg. Hela familjen älskar ALLT han gör! Ett bra betyg!

Nu ska jag bara njuta en liten stund till och sedan somna nöjd och glad! <3