Mest bara myyyyyys!


Varm och skön natt med en liten kamin i storsängen! Härligt att få låna en översovningskompis som är så go' och fin! :)

Vi sov som stockar men jag skulle kanske inte ha läst så länge innan jag själv somnade... "Är det morgon nu?" lät rätt overkligt men ändå blev jag väckt av My först 07.30 och det får man väl inte klaga på. Men jag har nån trötthet i hela kroppen som inte har gått över ännu. Behöver mer sömn än nånsin!


Andra har mer studs i steget... Haha! Efter frukost och lite morgon-TV så gick vi ut för att kolla läget på gården. Grannarnas studsmatta fick ett besök och My hoppade hej vilt!


Sedan testade vi vattenpistolen och både jag och My blev lite blöta...


Hon valde att fortsätta i bara underkläderna och passade också på att vattna lite.


Men jag hade ju lite annat på agendan idag så det blev hemskjutsning mitt på dagen. My testade nya ritbrädan som jag köpt. Man kan ha den som ett brickbord och det finns plats för dricka, pennor, papper och annat som kan vara bra att ha när man ska åka länge. Nu åkte vi bara från Morö Backe till Läkarvägen men det hann ändå bli en teckning! Snyggt!


Hittade nu bild även av lillebror när han åkte hem igår. Sååå stora ögon, goa' kinder och söt pussmun! Lägg till detta full fart i benen och bra bett så har ni en liten, men väldigt söt, gangster... Haha!

I eftermiddag har jag alltså vilat lite, tvättat mera, åkt på teatern, till revisorn och haft ett planeringsmöte med Åsa. Nu har vi ätit i uterummet och jag har rensat i telefonen där bilderna blivit alldeles för många. Jag skulle kunna sitta länge men man bli less till slut... 

Hittade också en som jag vill dela med er en gång till. Vi skojar mycket om bävrar i vår familj så här får syrran en bild av Justin Bieber:



Nej! Det här blev alldeles för beskedligt! Justin Beaver skulle det ju vara:

Haha!
 
Nu ska jag nog ge mig för idag. Jag är inte ens rolig... Haha!