Hälsningar från skogen!

Nu håller jag på att bli helt galen... Vaknade av mig själv redan vid 6-tiden och på den vägen är det. Loggade in på Konsum Erikslid redan 08.00 för att köpa lite hälsodryck och leverera till My som fått magsjuka - medan föräldrarna var på snabbtripp till Stockholm. Ganska typiskt att de blir sjuka när man åker bort men de hade ju faster Hanna som barnvakt och hon är säker!

En dryg timme senare var jag framme i Piteå och checkade in på gamla Piteå 55 som inte längre är något mentalsjukhus utan hellre står som konferensanläggning för en del galna kurser... Joo, jag och Åsa hade av nyfikenhet anmält oss till en föreläsningsdag om "Sex, Money & Leadership" med Maria Appelqvist.
 

Roligast på hela dagen... Åsa Ivarsdotter! Vad trodde ni? Haha!


Ja, det började bra om våra behov och vad som hindrar oss - eller vad vi behöver göra för att få det vi vill ha.


Det finns en del flyktvägar... Haha! Ja, shopping är bara en av dem jag kände igen mig i.

Mycket prat om att lära känna sig själv på olika sätt och bejaka sina innersta tankar men det grep inte tag i mig på något anmärkningsvärt sätt. Ja, jag går inte in på det här mer men avslutar med att säga att jag är en erfarenhet rikare... Vikigast är ju att stärka den egna självkänslan och att faktiskt tycka om sig själv! Där har vi nog alla mycket att träna på!


Efter en lång dag åkte vi ut till Åsas stuga och det var bara för härligt att klä om för att få oss lite motion och en tur i skogen! Underbart väder!


Och underbart sällskap! Vi hade verkligen längtat efter att träffas!


Jag hann också springa ett par kilometer med Alma och det tyckte vi nog var skönt båda två!


Alma gillade även att böka runt nere vid vattnet och här kommer det att bli en egen strand längre fram - men Rom byggdes ju inte på en dag! 


Jag hade tagit med mig torskrygg och vi hittade Karl-Johan och Smörsopp i skogen som fick bli goda tillbehör i en snabb fiskgratäng! Gott!

Lunchen vi fick på "hospitalet" var nog i klass med vården som utfördes förr i tiden. Jag vill inte ens prata om den...

Nu har vi jobbat flera timmar med material till White Christmas som ska spelas bl a i Piteå och Skellefteå i höst. Känner att jag nog gjort det jag kan för idag och längtar efter att sooooooova lääääänge! 
 
Ses imorrn! :)