Coming home!

Då var det dags att åka hem! Röjde bort i lägenheten, packade ihop och beställde en taxi! 
 

Maken på G! 


Hej då Rue Giofreddo!


Hej då farbrorn med kryckan som har suttit på samma stol hela dagarna!


Hej då Selfies! Hahaha! Nej, det kan jag verkligen inte lova... Jag har ju just börjat tycka om mig själv. Lite i alla fall... 
 

Dags att checka in och de här söta bröderna stod i kön med sina föräldrar och tittade på "Madagaskar" på telefonen. Och den yngre höll fast i tröjan hela tiden... Kanske inte rädd att komma bort - mer för att missa något i filmen! 


Om jag shoppade? Jaaaa, liiiiiite.... Jag är bra på det där!


Jag hade tänkt köpa en klocka! Nu var den här lite för stor... Den satt dessutom i taket fyra meter upp...


Sötaste medpassageraren i gaten!


En sista titt mot bukten innan vi steg ombord! Fint ställe det här!


Och här närmade vi oss landning... Ser ut som... Burträsk?


Men det här är i alla fall Frankfurt! Ligger det utanför Burträsk? 


Vi tillbringade ett par timmar på flygplatsen innan vi skulle åka vidare och kikade i tyska Bild! Det ska väl vara en tidning som prioriterar bra bilder?


Ettan! Fast det här var tydligen en välgörenhetsgrej. Men var kommer pengarna ifrån när man får isvatten på skallen?


Hela BAK-sidan hade verkligen bilder av hög kvalitet... Not!

Men vi kom oss iväg och landade på Arlanda! Där hade det hänt något eftersom halva ankomsthallen var fylld med bagage och det luktade suuuuuuurt...
 
Det såg ut som om de höll  på att sanera... Surströmming? Ja, jag vet inte men det såg inte kul ut!

Vi gick i alla fall vidare till inrikes (och hoppas att våra väskor åker direkt till Skellefteå! Haha!) och efter några minuters väntan i caféet och fick vi träffa nästa par som just landat:


Emilia och Abbe! Oj, så roligt att träffa kärlekarna igen! De ska dessutom hänga med hem! Och imorrn ansluter Oskar och Lisa! Det här är ju bara för bra! <3


När vi sitter och pratar så dyker också barnens kusin Johan upp! Mera kärlek! Han hade dock inte mycket tid på sig innan planet till Oslo skulle gå men det var kul att träffas! 


Det bästa som hände idag var dock detta... Goa', fina, älskade Emilia! Jag blir så glad av att träffa dig!!!
 
Nu laddar vi för avfärd till Skellefteå! Känns faktiskt lika kul att åka hem som att åka bort!